اسلایدر 17 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انتخابات ورزقان سالم برگزار شد/ میزان مشارکت در انتخابات ورزقان به جا و شایسته بود

آوای ورزقان: انتخابات ورزقان سالم برگزار شد/ میزان مشارکت در انتخابات ورزقان به جا و شایسته بود

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری آوای ورزقان، علی وفادار پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان با اشاره به مشارکت بیش از صددرصدی شهرستان ورزقان در انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: در خصوص میزان مشارکت در شهرستان ورزقان هیچ شائبه‌ای وجود ندارد چرا که افرادی که شناسنامه‌های آنان صادره از ورزقان است نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر است که در روز انتخابات احساس تکلیف کرده و آرای خود را در زادگاه خود به صندوق‌ها انداخته اند.

وی گفت: علی رغم نگرانی‌های که در خصوص انتخابات ورزقان وجود داشت؛ با آگاهی مردم انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه تنش برگزار شد که میزان مشارکت در آن کاملاً به جا و صحیح بود و اکنون بعد از انتخابات باید وحدت در شهرستان حاکم شود.

فرماندار ورزقان با تشکر از زحمات اداره منابع طبیعی شهرستان در زمینه مهار آتش سوزی‌های تابستان امسال و سایر اقدامات لازم برای حفاظت از منابع طبیعی، خواستار توجه ویژه به حفاظت از منابع طبیعی در ایام تعطیلات نوروزی شد.

وی افزود: کلیه ادارات، سازمان و نهادهای دولتی و خصوص برای استقبال هر چه بهتر از میهمان نوروزی باید تمام توان و همت خود را به کار ببندند.

 

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *