استانی 18 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سربازان آمریکایی در مواجهه با سپاهیان حتی جرأت نکردند دست به سلاح ببرند/ هزینه‌های خطای دشمن بیش از منفعتش خواهد بود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، سردار دریادار علی فدوی در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانشگاه تبریز با بیان اینکه هیچ‌گاه از زبان امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی شنیده نشده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مثابه خود اسلام است و به همین خاطر هم سپاه پاسداران و انقلاب به ایران محدود نمی‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جهانی است و محدود به جغرافیای ایران نمی‌شود، هر روز که از این انقلاب می‌گذرد ابعاد جدیدی از آن بروز و ظهور می‌یابد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به دشمنی آمریکا با ماهیت نظام و انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمن زمانی تصور می‌کرد با ترورها و جنگ‌های سخت، همچون ۸ سال دفاع مقدس می‌تواند انقلاب اسلامی را خاموش کند اما آنان اکنون با مجاهدت‌ها و ایستادگی مردم به این باور رسیده‌اند که دیگر توان مقابله با ایران را ندارند.

 

 

وی افزود: آمریکایی‌ها قبل از انقلاب برنامه‌هایی را برای سیطره بر خلیج فارس در سر می‌پروراندند اما با پیروزی انقلاب تمامی نقشه‌های آنان به فرجام نرسید.

سردار فدوی با اعلام اینکه آمریکا بعد از پیروزی انقلاب برای به دست آوردن نفت نهفته در خلیج فارس برنامه‌ریزی کرده بود، توضیح داد: آمریکا می‌دانست که هرکشوری دارای انرژی باشد به مرور زمان صاحب قدرت خواهد شد به همین جهت به دنبال انرژی‌های جایگزین مثل هسته‌ای، خورشیدی و گاز رفت و درنهایت مورد آخر را به عنوان انرژی اصلی انتخاب کرد؛ در حال حاضر ایران، روسیه و قطر ۷۰ درصد انرژی گازی جهان را در اختیار دارند.

وی تصریح کرد: آمریکا درصورت به دست آوردن منابع گازی نیز کاری را به پیش نخواهد برد؛ این هدف‌گذاری استکبار به ضررشان تمام خواهد شد چراکه ایران و روسیه کشورهایی نیستند که زیر سلطه آمریکایی‌ها قرار گیرند.

این فرمانده سپاه آمریکا را از لحاظ اقتصادی و توان مادی غیرقابل قیاس با سایر کشورها دانست و اذعان داشت: همین آمریکا چندین بار در برابر ایران اسلامی محکوم به شکست شده که نمونه عینی آن را در ماجرای دستگیری متجاوزان آمریکایی مشاهده کردیم.

 

 

وی تشریح کرد: سربازان آمریکایی در مواجهه با سپاهیان انقلاب اسلامی حتی جرأت نکردند دست به سلاح ببرند و زانو زده تسلیم اقتدار نظامیان ایران شدند؛ این موفقیت یک امداد غیبی بود و باعث شد آنان نتوانند اجرای برجام را به تاخیر بیندازند.

سردار فدوی با اشاره به نقش موثر ایران در بیرون راندن سربازان آمریکایی از عراق، گفت: مردم عراق، ایران را نجات دهنده خود از چنگال استکبار می‌دانند و از این رو احترام و محبت خاصی برای ایرانیان قائل هستند، همین آمریکایی‌ها با صراحت تمام معترف شکست در عراق شدند.

وی خواستار مشارکت دانشجویان در افزایش قدرت نظامی کشور شد و اعلام کرد: سربازان سپاه در طول سال‌های گذشته بر قدرت نظامی خود افزوده‌اند و حتی ۲۴ ساعت را نیز برای پیشرفت از دست نداده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود به موضع انفعالی آمریکا به علت قدرت بازدارندگی ایران اشاره کرد و متذکر شد: آمریکا اگر دست از پا خطا کند هزینه‌های اقدامش بیش از منفعتش خواهد بود و امروزه با گذشت ۳۷ سال از انقلاب آمریکا نتوانسته به ایران چپ نگاه کند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *