استانی 19 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مزایای پسابرجام برای استان در حد تفاهم‌نامه باقی مانده است/ می‌خواهیم شرکت‌های فولکس و پژو را برای سرمایه‌گذاری در تبریز جذب کنیم

به گزارش آوای ورزقان، رضا رحمانی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به مباحث مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر خرید تراکتور از ایتالیا، اظهار داشت: اخباری در خصوص خرید تراکتور از ایتالیا و امضاء تفاهم‌نامه در این خصوص منتشر شده بود لکن بعد از پیگیری متوجه شدیم چنین توافقی بین ایران و ایتالیا حاصل نشده است و ادعای دولت مبنی بر خرید تراکتور صحت ندارد.

وی افزود: فقط یک شرکت خصوصی در صدد خرید تراکتور سنگین بود که فعلا منتفی شده؛ هر چند کارخانجات تراکتورسازی ما نیز توان پاسخگویی به بخش کشاورزی را دارند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی اینکه تاکنون از دوران پسابرجام چه چیزی حاصل استان شده است، ابراز کرد: در آذربایجان شرقی صرفا در دوران پسابرجام تا به امروز برای شرکت ایدم، ساخت چند موتور بنز و برای شرکت چرخشگر روابط اقتصادی خارجی در حد تفاهم‌نامه نهایی شده است و ما شاهد انعقاد قراردادی در این خصوص نبوده ایم.

وی در پایان بیان داشت: از طرفی در تلاش هستیم که شرکت های فولکس واگن و پژو سیتروئن را برای سرمایه گذاری در تبریز جذب کنیم اما فعلا این امر قطعی نشده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *