بازنشری 24 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با توجه به شرایط جدول، بازی فردا برای هر دو تیم حائز اهمیت است/ تقویم AFC، عامل اصلی ناکامی تیم‌های ایرانی

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، “امیر قلعه نویی” سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری قبل از بازی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پاختاکور از تیم های ریشه دار ازبکستان است و در حال حاضر که دو هفته از لیگ ازبکستان سپری شده است، در صدر جدول قرار دارد. طبیعتا ما در بازی فردا بازی سختی داریم و شرایط جدول به گونه‌ای است که این بازی همانطور که برای پاختاکور مهم است برای ما نیز اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: پاختاکور تیمی بسیار سرعتی و قدرتی است و ما در دیدار فردا سعی می‌کنیم تا سرعت و فضا را از این تیم بگیریم. البته این تیم نقاط ضعفی هم دارد که ما تلاش می‌کنیم تا از آنها نیز استفاده کرده و با امتیاز به تبریز بازگردیم.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: در مجموع امیدوارم فردا هر دو تیم یک بازی خوب را به نمایش بگذارند تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در بازی فردا که یک بازی خارج از خانه است، بازی هجومی را در دستور کار قرار می‌دهد یا خیر، عنوان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. مثل بازی با الجزیره، هدف اول ما در بازی فردا گل نخوردن و به دنبال آن رسیدن به دروازه حریف و گلزنی است. معتقدم ما اگر با امتیاز به تبریز بازگردیم اختلاف را حفظ می‌کنیم و به صعود امیدوار می‌شویم.

قلعه نویی تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در عدم نتیجه گیری تیم‌های ایرانی در سال‌های اخیر تاثیرگذار دانسته و خاطرنشان کرد: تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ایرادهای زیادی دارد و تیم‌های غرب آسیا بر خلاف تیم‌های شرق این قاره، برای رسیدن به هدفشان در این مسابقات باید دو فصل بازی کنند.

وی یادآور شد: من با تیم‌های سپاهان و استقلال هم به جمع ۸ تیم و ۴ تیم برتر مسابقات صعود کرده بودم اما چون لیگ ایران به پایان رسیده بود، برای ادامه مسابقات باید با تیم جدید شرکت می‌کردیم که این مسئله در عدم موفقیت ما نقش داشت.

سرمربی تراکتورسازان در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه چرا در بین بازیکنان خارجی خود فقط از آگوستو سزار استفاده می‌کند، اذعان داشت: ما به ترکیبی رسیده‌ایم که خوب نتیجه می‌گیرد و مطمئنا وقتی یک مربی با ترکیبی خوب نتیجه می‌گیرد، در بازی‌های بعدی نیز از همان ترکیب ایده آل خود استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: البته من دو ماه پیش این تیم را تحویل گرفته‌ام و در این مدت از کاردوسو نیز در ترکیب تیم خود استفاده می‌کنیم. از طرفی دیگر نانگ تازه به تیم ما اضافه شده است و هنوز با تیم هماهنگ نیست.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *