اسلایدر 28 اسفند 1394 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مسئولین مردم را وارد بازی‌های سیاسی نکنند/ عملکرد میراث فرهنگی در ایام منتهی به عید ضعیف است

آوای ورزقان: مسئولین مردم را وارد بازی‌های سیاسی نکنند/ عملکرد میراث فرهنگی در ایام منتهی به عید مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی امروز ۲۷ اسفند در خطبه های آخرین نماز جمعه سال ۹۴ ضمن تبریک عید باستانی نوروز، اظهار داشت: ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت است که مردم با رهبری علما دست اجانب را از ثروت ملی کشور کوتاه کردند.

وی گفت: دولت باید تمام توان خود را به کار گیرد تا اقتصاد کشور از وابستگی به درآمدهای نفتی رهایی یابد، گرچه در سال‌های اخیر هر سال رقم وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

خطیب نماز جمعه ورزقان راهیان نور را بهترین راه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جوان و نوجوان انقلاب برشمرد و افزود: حفظ روحیه انقلابی برای حفظ انقلاب یک ضرورت است و نباید مسئولین مردم را وارد بازی‌های سیاسی نمایند.

وی با تاکید بر اینکه نفوذ مهمترین چالش در سال ۹۴ بود، گفت: رهبر انقلاب بارها در این خصوص هشدار دادند و نا آرامی‌های موجود در کشورهای همسایه نشانگر این موضوع است.

امام جمعه ورزقان با اشاره به اتفاقات سال ۹۴ در شهرستان ورزقان، تصریح کرد: مهمترین اتفاق سال ۹۴ حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند بود و امیدواریم نماینده منتخب به خوبی بتواند در خدمت مردم باشد.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی اخیر در شهرستان به ویژه استعفای شهردار و خداحافظی فرماندار، خاطر نشان کرد: موارد ذکر شده نشانگر این واقعیت است که مسئولیت‌ها گذار هستند و تنها چیزی که ماندگار است خدمت بی منت به مردم است.

مسعود مهدوی وحدت مسئولین را تنها راه برون رفت شهرستان ورزقان از مشکلات و محرومیت‌های موجود دانست و افزود: با برنامه ریزی و جذب سرمایه گذار در زمینه‌های معادن و گردشگری می‌توان در زمینه رفع مشکلات اقتصادی شهرستان موفق عمل نمود.

وی در پایان ضمن آرزی موفقیت برای سرپرست فرمانداری ورزقان، از عملکرد ضعیف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در ایام آخر سال و منتهی به عید نوروز انتقاد کرد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *