استانی 03 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

روحانی هنوز دشمنی آمریکا را درک نکرده است/ دو سال مردم را به برجام امیدوار کردند و فرجی حاصل نشد

به گزارش آوای ورزقان، نادر قاضی پور در گفت‌وگو با آناج، ایالات متحده را دشمن حقیقی جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: آمریکا طی چندین سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن،  اقداماتی همچون کودتای ۲۸ مرداد، واقعه طبس، حمایت از تروریسم و ایجاد احزاب منحله، تشکیل طالبان و داعش، حمایت از فتنه های ۷۸ و ۸۸ و وضع تحریم های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: آمریکا گرگ زخمی می باشد و توبه گرگ، مرگ است؛ لذا با آمریکا امکان مذاکره و مصالحه وجود ندارد و اگر با آنان دوستی کنیم موجبات نابودی خودمان را فراهم خواهیم کرد.

نماینده مردم ارومیه با انتقاد از برخی نرمش های دولت در برابر آمریکا و غرب ابراز داشت: رهبری مواضع صریح و آشکاری در مورد دشمنی آمریکا داشته است، همه باید تابع و مطیع مطلق ولایت فقیه باشیم و از فرمایشات ورهنمودهای ایشان تبعیت کنند.

وی ادامه داد: دولت هنوز حیله و نقشه آمریکا علیه جمهوری اسلامی را درک نکرده و بدون توجه به مار خوش خط و خال، به ظاهر آن نگاه می کند؛ باید این را بپذیریم که آمریکا مورد اعتماد نیست.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس با اشاره به نام گذاری سال ۹۵، خاطرنشان کرد: عواقب بیکاری، افزایش فساد و جرایم است لذا حمایت از تولید اشتغال و به تبع آن رفاه و آرامش ملت را در پی خواهد داشت؛ در برنامه ششم، طرح های اقتصادی و  لایحه های اخیر، حمایتی بارز از تولید توسط دولت دیده نمی شود.

وی فرجام برجام را ناموفق عنوان کرد و افزود: در برجام هیچ فرجی حاصل نشد، تورم و بیکاری پابرجاست، در این دو سال مردم را به برجام امیدوار کردند ولی معجزه ای دیده نشد، اکنون نیز برجام دو در مورد موشک ها ، مقاومت اسلامی و حقوق بشر خواهد بود که خیلی خطرناک است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان متذکر شد: مسئولین مربوطه دولت اگر به ظرفیت های درونی کشور توجه کنند ما مشکلی در تولید نخواهیم داشت، کشوری که در عرصه علمی این قدر پیشرفت داشته، یقیناً می تواند به راحتی خودرو و حتی هواپیمای داخلی تولید کند و احتیاجی به غرب نداشته باشد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *