استانی 11 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سیزده به‌در آذربایجانی‌ها برفی می‌شود/ پنجشنبه سرد در انتظار استان

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، محمد اشجعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان های میانه با دمای هوای ۱۵ درجه بالای صفر  و  بندر شرفخانه با دمای هوای ۱۶ درجه بالای صفر، گرم ترین و بستان آباد با دمای هوای ۲ درجه زیر صفر، سردترین مناطق استان بوده اند.

وی افزود: دمای کلانشهر تبریز نیز در گرمترین ساعات خود ۱۲ درجه بالای صفر و در سردترین ساعات خود نیز صفر بوده است و دمای فعلی تبریز ۴ درجه بالای صفر می باشد که نسبت به دیروز در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی بیان داشت: بر اساس آخرین اطلاعات و نقشه های هواشناسی وضع جوی استان در روز چهارشنبه، ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش برف و باران، مه آلود و اواخر وقت موقتا با کاهش ابر پیش بینی می شود.

وی اعلام کرد: همچنین در روز پنج شنبه، هوای استان نیمه ابری تا ابری بعد از ظهر و شب با بارش باران و برف و وزش باد نسبتا شدید(احتمال کولاک در گردنه های برف گیر استان) و کاهش محسوس دما(حدود ۸-۴ درجه سانتی گراد) همراه خواهد بود.

اشجعی متذکر شد: روز جمعه، ۱۳ فروردین ماه نیز، هوای استان نیمه ابری و مه رقیق بوده و در نیمه شرقی استان با بارش برف پراکنده و تداوم سردی هوا همراه خواهد بود، برای روز شنبه نیز هوای استان صاف تا قسمتی ابری و افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *