اخبار جهان 12 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حمله مسلحانه در استانبول

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، این روزها درگیری مسلحانه در خیابان های ترکیه به یک رویداد عادی تبدیل شده است. هر فردی به راحتی می تواند تفنگ به کمر بسته و در خیابان ها تیراندازی کند که این شرایط از ناامنی ترکیه نشأت می گیرد.

باید خاطر نشان کرد؛ از وقتی اردوغان، ترکیه و منطقه را آلوده جنگ کرده است، درگیری های مسلحانه در خیابان های ترکیه نیز افزایش یافته است. البته از وجود تروریست های پ ک ک نیز، نباید چشم پوشی کرد. مقامات حزب کارگران کردستان پیش از این غرب ترکیه را به انجام عملیات تروریستی، ایجاد ناامنی و کشاندن جنگ به آن مناطق تهدید کرده بود.

بنابه اطلاعات به دست آمده؛ در ۳۰مارس (دیروز) حوالی ساعت ۱۷:۰۰، زمانی که فردی ۳۷ ساله به نام حاکان باشاران در کافی شاپ نشسته بود، دو فرد مسلح از میز کناری به یک باره برخواسته اند. در این حین؛ یکی از دو فرد مسلح به گوش حاکان باشاران مطالبی گفته و سپس دوبار به سمت وی شلیک کرده است.

در این میان؛ حاکان باشاران که از دو قسمت پا زخمی شده بود، روی زمین می افتد. در این هنگام؛ دو فرد مسلح به سرعت از کافی شاپ خارج شده و در خیابان به سمت آسمان شلیک های پی در پی انجام داده و فرار می کنند.

پلیس استانبول برای دستگیری دو فرد ذکر شده، عملیات شروع کرده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *