استانی 16 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امدادرسانی به بیش از ۲۴۰ تن گرفتار در برف و کولاک

به گزارش آوای ورزقان، سعید کنعانی در گفت‌وگو با آناج اظهار کرد: در پی بارش برف از شب گذشته در استان آذربایجان شرقی، نجاتگران مستقر در پایگاه های ثابت، سیار و موقت جمعیت هلال احمر استان در محور های اصلی تبریز -کلیبر و تبریز -ورزقان و اهر-هوراند و پاره ای از محورهای فرعی و روستایی به کمک خودروهای گرفتار در برف و کولاک شتافتند.

وی افزود: نجاتگران پایگاه های امداد جاده ای شهید کاظم باقری یوزبند جمعیت هلال احمر کلیبر، شهدای ارسباران نوقدوز و شهید میکائیل عزیزی سامبوران جمعیت هلال احمر اهر و پایگاه مجید آباد هوراند و پایگاه شهید احمدی روشن علی بیگ کندی جمعیت هلال احمر ورزقان طی شب گذشته و بامداد امروز به ده ها دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده و ده ها تن از مسافران را  نجات دادند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد: نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید کاظم باقری یوزبند جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر به ۱۶۵ تن از مسافران گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده و ضمن کمک به هدایت خودروها به ادامه مسیر،  تعداد ۷ تن را در پایگاه اسکان داده و اقدام به توزیع ۱۵ تخته پتو و ۶ بسته غذایی در میان اسکان یافتگان کردند.

وی اذعان داشت: همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان اهر در محور فرعی روستای انجرد به ۴ تن و نجاتگران پایگاه مجید آباد هوراند به ۸ تن گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

کنعانی در پایان گفت: نجاتگران پایگاه شهید میکائیل عزیزی سامبوران جمعیت هلال احمر شهرستان اهر شب گذشته به ۴۰ تن از مسافران در راه مانده امداد رسانی کرده و ۴ تن از گرفتاران در برف و کولاک را در پایگاه اسکان داده و ۶ بسته غذایی و ۸ تخته پتو بین آنها پخش کردند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *