اسلایدر 17 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با گذشت چهار سال از زلزله؛ ورزقان بدون جاده است/ وحدت ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی است/ اعزام دو کاروان دانش آموزی به اردوهای راهیان نور

آوای ورزقان: با گذشت چهار سال از زلزله؛ ورزقان بدون جاده است/ وحدت ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی است/ اعزام دو کاروان دانش آموزی به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، صابر تقویمی در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۵ شهرستان ورزقان که برای اولین بار ریاست این جلسه را برعهده داشت، اظهار کرد: آنگونه که باید از فرصت‌های ایجاد شده بعد از زلزله برای توسعه شهرستان ورزقان استفاده نشده‌ است.

وی با تأکید بر تسریع در احداث بزرگراه خواجه – ورزقان، گفت: اکنون چهار سال از زلزله مهیب سال ۹۱ در شهرستان ورزقان می‌گذرد و ما همچنان راه مناسبی برای تردد نداریم.

سرپرست فرمانداری ورزقان تصریح کرد: این بزرگراه باید در سال‌های قبل به بهره برداری می‌رسید تا ما اکنون شاهد نارضایتی مردم از وضعیت نامناسب جاده ورزقان – خواجه و ورزقان – خاروانا نباشیم.

وی افزود: اگر جاده ورزقان – خواجه از وضعیت مناسبی برخوردار بود، شاید تصادفی که در روز اول عید نوروز اتفاق افتاد به وقوع نمی پیوست و ما شاهد داغدار شدن خانواده‌ای نبودیم.

تقویمی خاطر نشان کرد: باید با تمام توان در خدمت مردم شهرستان باشیم؛ چون اگر مردم و خدمت به مردم نبود دیگر نیازی به مسئول و ما نبود.

 

وحدت ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی است/ درمانگاه ورزقان به محل قبلی خود منتقل شود

امام جمعه شهرستان ورزقان نیز در این جلسه با اشاره به معانی اعتدال، این واژه را شعار دولت تدبیر و امید خواند و افزود: اگر بتوان در راه راست و عدالت حرکت کرد این شعار، شعار خوبی است.

وی با تاکید بر وحدت و اصل امانتداری گفت: هرکجا خیانتی می‌شود مردم آن کار خلاف را از جانب نظام می بینند نه فرد و یا دولتی خاص؛ که این امر باعث می‌شود مردم دیگر به نظام اعتماد نکنند.

حجت الاسلام مسعود مهدوی با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۵ از سوی رهبر انقلاب به«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، تاکید کرد: با وجود طرز فکرهای متفاوت باید در عین وحدت، همدلی و همزبانی برای تحقق هدفی مشترک تلاش کرد که ادارات باید هر کدام با تمام توان خود در این راه گام بردارند.

وی جاده ورزقان – خواجه را، جاده‌ای ناامن دانست و خاطر نشان کرد: جای تاسف است که برخی مسئولین شهرستان که شعار احداث بزرگراه خواجه – ورزقان را سر می دادند کاری از پیش نبردند آن هم در شرایطی که شرکت مس آذربایجان اظهار می‌کند مشکلی به لحاظ پرداخت منابع مالی از سوی این شرکت وجود ندارد.

امام جمعه ورزقان یکی از مشکلات اصلی مردم شهرستان را کمبودهای بیمارستان ورزقان برشمرد و اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر به مردم باید درمانگاه شهر ورزقان در مکان قبلی خود راه اندازی و ارائه خدمات نماید.

 

اعزام دو کاروان دانش آموزی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان نیز در این جلسه ضمن تشکر از تمامی نهادهایی که در بحث اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور مشارکت داشتند، اردوهای راهیان نور را بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ روحیه استکبارستیزی و مقاومت در نسل جوان و نوجوان انقلاب برشمرد.

وی همچنین از اعزام دو کاروان دانش‌آموزی از شهرستان ورزقان به اردوهای راهیان نور خبر داد و خواستار مساعدت ادارات شهرستان در این زمینه به ادارات آموزش و پرورش ورزقان و خاروانا شد.

سرگرد پاسدار موسی صفی با تاکید بر اینکه شهدا امامزاده‌گان عشق‌اند، بیان داشت: ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در شهرستان ورزقان تشکیل یافته و برای حفظ خط مقدم مقاومت باید کمک‌های مالی خود به جبهه مقاومت را تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: هر زمانی برای دفاع از حرمین اهل بیت(ع) آماده‌ایم جانمان را فدا کنیم.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *