استانی 20 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برای جلوگیری از فساد باید قوانین غیرقابل توجیهی وضع شود/ وزیر رفاه پاسخگوی تاخیر توزیع سبد کالا باشد

به گزارش آوای ورزقان، غلامحسین شیری در گفت‌وگو با آناج در خصوص راهکارهای موثر برای جلوگیری از فساد مالی اظهار کرد: برای اینکه از تشکیلات سالمی برخوردار باشیم، باید قوانین شفاف و غیر قابل توجیهی وضع شود، لازم است قوانین جامع باشند و اداره امور به مجریان امانتداری سپرده شود.

وی افزود: کارها را باید به مسئولانی که به آخرت و معاد معتقد هستند، واگذار کرد . کسی که معتقد به معاد باشد نمی تواند چوب کبریتی از اموال بیت المال را تصاحب کند.

این نماینده مجلس نهم خواستار نظارت جدی ارگانهای مسئول بر نهادها شد و ابراز کرد: مسئولان باید رصد دستگاه های نظارتی و ماموران را احساس کنند، با کسی که دچار فساد مالی می شود باید به شدت برخورد کرد تا برای برخی درس عبرت شود که در نظامی اسلامی نمی توان به اموال مردم دست درازی کرد.

وی ادامه داد: انسان موجودی مختار است چنانچه در قوانین هم نقصی باشد، نباید برخی به خود اجازه دهند در اموال مردم دست درازی کنند.

شیری در خصوص تاخیر در توزیع سبد کالا اذعان داشت: در مورد تاخیر توزیع سبد کالا باید وزیر رفاه پاسخگو باشد، طبق قانون مصوب، دولت ملزم است در بین اقشار کم درآمد در هر شرایطی سبد کالا را توزیع کند تا این اشخاص از زندگی حداقلی برخوردار باشند، مسئولین امر باید در خصوص این تاخیر پاسخگو باشند.

وی در پایان تصریح کرد: به آینده امیدوارم، قطعا با تلاش مسئولین، رهبری و پیاده کردن مسائل اقتصاد مقاومتی، گشایش های اقتصادی حاصل خواهد شد وبرای  امیدواریم با این گشایش ها مسائلی چون بیکاری رفع شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *