بازنشری 21 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

قبل از برجام بیش از یک میلیون بشکه نفت می‌فروختیم/ بعد از برجام هم قیمت و هم صادرات نفت کاهش یافت/برخی آقایان برای توجیه برجام سعی می‌کنند واقعیت را اعلام نکنند

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با دانا، با اشاره به سخنرانی اخیر ریاست جمهوری مبنی بر اینکه اگر برجام نبود یک بشکه نفت هم نمی‌توانستیم صادر کنیم گفت: این حرف که اگر برجام نبود نمی‌توانستیم یک بشکه نفت هم صادر کنیم، این یک حرف بی‌مبنایی است.

وی افزود: ما باید توجه داشته باشیم که ما پیش از برجام بیش از یک میلیون بشکه فروش نفت داشتیم ولی متاسفانه برخی آقایان برای توجیه برجام سعی می‌کنند آن چیزی که واقعیت است را اعلام نکنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: بعد برجام، ما شاهد کاهش قیمت نفت و صادرات نفت بودیم و این خوب نیست که مسئولان برای توجیه عملکرد خودشان در زمینه برجام واقعیت‌ها را از مردم پنهان کنند.

حجت الاسلام موسوی نژاد با بیان اینکه عدم تحقق بودجه دولت در سال گذشته به دلیل  محقق نشدن اعتباراتی بود که قرار بود از طریق برجام به کشور بازگردانده شود عنوان کرد: دولت یک سیاستی را در مسئله برجام دنبال کرده که این سیاست به نتیجه معقول و مقبول نرسیده و هیچ مشکلی ندارد که اگر امروز اعلام کند که ما از باب اتمام حجت این کار را کردیم و آمریکایی‌ها هم به تعهدات خودشان عمل نکردند؛ ولی اینکه مسئولان ما اقدامات آمریکا را توجیه کنند این امر پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه دولت باید صادقانه‌تر با مردم برخورد کند اظهار داشت: دولتی‌ها در زمینه برجام با ساده لوحی تدابیری بی‌سابقه در طول انقلاب را نسبت به آمریکایی‌ها اتخاذ کردند و برای اینکه ثابت کنند که تدابیری که اتخاذ کرده‌ بودند اشتباه نبوده امروز به انواع مختلف سعی می‌کنند تا اقدامات آمریکا را بزک کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: اعتماد دولت نسبت به غرب امروز جواب نداده و بهتر است دولتی‌ها به جای بزک کردن غرب، از مردم معذرت خواهی کنند و سعی نکنند که اقدامات آمریکا را توجیه کنند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *