بازنشری 25 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شجاعیان: بازی در مشهد همیشه سخت است/ از حضورم در لیست برانکو بی‌اطلاع هستم

به گزارش آوای ورزقان، “داریوش شجاعیان” بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با آناج در خصوص پیروزی تیمش برابر راه‌آهن اظهار داشت: مقابل راه‌آهن شروع خوبی داشتیم و توانستیم در دقایق ابتدایی از حریف جلو بیافتیم ولی متاسفانه بازیکنان‌مان راه‌آهن را دست کم گرفتند.

وی ادامه داد: بعد از اخراج مگنو باتیستا فشار زیادی را تحمل کردیم ولی خدا را شکر که با درایت کادرفنی و با همت بچه‌ها توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز شیرین را از آن خود کنیم.

مهاجم آبی‌ و زرد پوشان تبریز درباره درخشش بازیکنان شیرازی در تیم‌های تبریز، تأکید کرد: من فکر می‌کنم این مسئله به مردم تبریز هم ارتباط داشته باشد؛ چرا که واقعا هواداران تبریزی ارتباط و رفتار خوبی با بازیکنان تیم‌های خودشان دارند و این باعث می‌شود هر بازیکنی در تبریز عملکرد موفقی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نیم فصل دوم همان بازیکن درخشان نیم فصل اول نیست، اذعان داشت: همه تیم‌ها تیم ما را آنالیز می‌کنند و از نقاط ضعف و قوت ما شناخت پیدا می‌کنند که این کار را برای من سخت‌تر کرده است ولی خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این هفته‌های اخیر خودم را نشان بدهم و به تیم ملی هم برسم.

شجاعیان بازی تیمش مقابل پدیده را سخت دانسته و تصریح کرد: بازی در مشهد همیشه سخت است و با تمام احترامی که برای تیم پدیده قائلم ولی ما برای اینکه به روند خوبمان ادامه دهیم، در این بازی هدفی جز برد نداریم و امیدوارم ۳ امتیاز آن را همچون دیدار رفت بگیریم.

بازیکن گسترش فولاد در خاتمه از حضورش در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ ابراز بی اطلاعی کرد و اعلام داشت که این موضوع را فقط از رسانه‌ها شنیده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *