اسلایدر 15 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راه اندازی صنایع پایین دستی معادن شهرستان مشکل بیکاری شهرستان را به حداقل می رساند/مسائل عمرانی و اجتماعی روستائیان در اولویت رسیدگی قرار می گیرند

به گزارش آوای ورزقان جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان قبل از ظهر امروز برگزار شد در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه ورزقان طبق آیات و روایات وحدت را رکن اصلی جامعه اسلامی خواند وافزود:مسئولان باید در کنار وحدت انتقاد پذیر باشند چرا که با انتقادات سازنده می توان پیشرفت کرد.

در ادامه فرماندار ورزقان به عنوان رئیس جلسه شورای اداری اظهار کرد:از آنجایی که ۸۰ درصد جمعیت شهرستان در روستا ها ساکن می باشند لذا اولویت ما رسیدگی به امورات روستانشینان می باشد که درهمین خصوص هماهنگی های لازم بین بخشداری ها و دهیاری ها انجام شده است و روز به روز خدمت رسانی به روستانشینان بهتر می شود.

علی وفادار ادامه داد:با هرگونه مشکل تراشی برای روستا ئیان از طرف هر نهادی که باشد بر خورد می شود و مسائل عمرانی و اجتماعی روستائیان باید در اولویت رسیدگی قرار گیرند چرا که روستائیان بدون هیچگونه چشم داشتی در خدمت نظام می باشند و به تولید می پردازند.

رئیس شورای اداری شهرستان ورزقان گفت:باید در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری بایکدیگر وحدت و تعامل داشته باشیم چراکه این وحدت و همدلی مسئولین نظام در انجام امورات باعث می شود مردم احساس آرامش کنند و با توجه به این امر باید کلیه اختلافات در صورت بروز احتمالی حل و فصل شوند.

وی افزود:متأسفانه برخی مسائل حاشیه ای در شهرستان به وجود آمده است از جمله تبلیغات زود هنگام انتخاباتی که باعث می شود مردم شهرستان به چالش های ناخواسته کشیده شوند وفضای اجتماعی شهرستان به طرف نا آرامی ها سوق پیدا کند.

فرماندار ورزقان با تشکر از اداراتی که در سند تدبیر و توسعه شهرستان مشارکت کرده اند گفت: در سند تدبیر و توسعه شهرستان به چهار مقوله گردشگری،کشاورزی،صنعت و معدن که در شهرستان از ظرفیت های قابل قبولی بر خوردار می باشند توجه ویژه ای شده است و این سند در شورای راهبردی استان تصویب شده است و امید واریم در شورای برنامه ریزی استان نیز تصویب شود.

علی وفادار ضمن انتقاد از اداره گاز و شهرداری به خاطر تعطیلی  تنها جایگاه CNGورزقان و حومه ورزقان خواست که این مشکل برای همیشه حل شود تا دیگر تعطیلی جایگاه CNG موجب آزردگی مردم نشود.

وی از تبدیل آموزشکده فنی مهندسی سهند به دانشکده خبرداد و گفت تفاهم‌نامه لازم در این خصوص با مسئولان دانشگاه سهند تبریز به امضا رسیده است که در آینده نزدیک عملی خواهد شد.

فرماندار ورزقان معادن شناسایی شده در شهرستان ورزقان را ۱۲ معدن عنوان کرد که از این تعداد ۸ معدن فعال می باشند وی افزود:که در صورت راه اندازی صنایع پائین دستی این معادن مشکل بیکاری در این شهرستان به حداقل می رسد.

در ادامه سعید فاتح بخشدار بخش مرکزی ورزقان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین ادارات گفت:ادارات باید وظیفه و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهندو هدفشان خدمت رسانی به مردم باشد و ما به واسطه دهیاران آماده قبول بیشتر امورات مربوط به روستائیان از طرف ادارات می باشیم .

DSCF2588[1]

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *