اسلایدر 29 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر ورزقان با امام جمعه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای اعضای شورای شهر ورزقان، انتخاب آقای ذاکر قیاسی به عنوان شهردار ورزقان را از سوی این شورای تبریک گفت.

وی از اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر ورزقان در زمینه پیشبرد کارهای عمرانی ابراز خشنودی نمود و خواستار همکاری همه جانبه با شهردار در حل مسائل رفاهی مردم شد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار امیدواری کرد تا شورای شهر و مجموعه شهرداری ورزقان با تمام توان در جهت حل مسائل شهر و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح شهر انجام وظیفه نمایند.
در این دیدار ذاکر قیاسی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های امام جمعه شهرستان در تحقق هرچه مطلوب‌تر ماموریت‌های شهرداری؛ گزارشی از عملکرد اخیر و برنامه های سال جدید شهرداری را ارائه کرد.

در پایان اسلام نویدی رئیس شورای شهر ضمن اظهار خرسندی  از انتخاب ذاکر قیاسی به عنوان شهردار ورزقان، از تعامل و همدلی اعضای شورای شهر و پیشرفت برنامه های عمرانی و فرهنگی شهرداری ابراز رضایت کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *