استانی 15 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دبیری با هت تریک فخیم مقاومتِ مقاومت را شکست

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، تیم فوتسال دبیری تبریز در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال میزبان تیم مقاومت البرز بود که این دیدار با درخشش فرهاد فخیم با نتیجه ۵ بر ۲ به سود دبیری خاتمه یافت.

دو تیم در حالی از ساعت ۱۸ در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف هم رفتند که دبیری پیش از این دیدار با ۲۴ امتیاز در رده هفتم و مقاومت البرز نیز با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم قرار داشت.

در این دیدار ابتدا فرهاد فخیم برای دبیری گلزنی کرد و میزبان با همین تک گل نیمه نخست را با برتری به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم بازهم این تیم مقاومت بود که با گل نادر حنیفی کار را به تساوی کشاند اما به فاصله چند دقیقه بعد وحید شفیعی تنها ملی پوش دبیری، گل دوم میزبان را به ثمر رساند تا شاگردان اصغری مقدم بار دیگر از حریف پیش بیافتند.

فرهاد فخیم که در این دیدار ستاره میدان بود در ادامه دو بار دیگر گلزنی کرد تا ضمن کامل کردن هت تریکش، دبیری را نیز ۴ بر یک پیش بیاندازد. این پایان کار نبود و هر دو تیم یک بار دیگر نیز به گل رسیدند تا این دیدار با برتری ۵ بر ۲ دبیری به پایان برسد. بابک اکبری برای دبیری و مجید خزایی برای مقاومت زننده گل‌های پایانی این دیدار بودند.

مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی در این دیدار جهشی دو پله‌ای در جدول لیگ برتر فوتسال داشت و با ۲۷ امتیاز به رده پنجم رسید اما مقاومت با همان ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماند.

در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال تاسیسات دریایی تهران با ۳۳ امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم‌های حفاری اهواز و مس سونگون ورزقان با امتیاز مشابه ۳۰ و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *