استانی 31 فروردین 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عده‌ای می‌خواهند سپاه را در پادگان محدود کنند/ مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه‌ی احزاب سیاسی نمی‌شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، حجت الاسلام حسن کاملی فر در جمع خبرنگاران با اشاره به تمجید رهبر انقلاب از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در آستانه ۳۸امین سالروز تاسیس سپاه امروز این نهاد به ارگانی کم نظیر در جهان تبدیل شده است؛ آن زمان کمتر کسی به عمق فرمان امام مبنی بر تاسیس سپاه پی برد و بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند اگر سپاه نبود، انقلاب هم نبود.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از تجهیزات مدرن دفاعی برخوردار است و نیروهای نظامی جوانی دارد، ویژگی اصلی سپاه داشتن روحیه انقلابی، جهادی و ولایی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه خصایص سپاه الگوی جوانان لبنان، سوریه و یمن شده است، ابراز کرد: به برکت دوره‌های سیاسی، مجموعه سپاه و بسیج دارای بصیرت سیاسی هستند چراکه ضعف در این مقوله موجب شکست می‌شود.

وی افزود: در صدر اسلام همچون جنگ صفین، ضعف بینش سیاسی، اعتقادی و به ویژه بصیرتی باعث شمشیر کشیدن به خودی شد.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر اینکه هر پاسدار موظف است یک هفته در طول سال دوره عقیدتی سیاسی را سپری کند، اذعان داشت: علی رغم تمام حرف و حدیث‌های برخی جریانات سیاسی، سپاه خود را هزینه احزاب و جریانات قرار نخواهد داد و چنین حاشیه‌هایی مانع انجام وظیفه اصلی بسیج و سپاه نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواهند سپاه را در پادگان محدود کنند اما طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی وظیفه سپاه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، دشمنان به علت شکست در سوریه و عراق اکنون به دنبال سپاه هراسی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه به تشریح برنامه‌های عقیدتی و سیاسی پرداخت و گفت: ما ۵۵۰ هادی سیاسی، ۳۳۰ مربی سپاه، ۲۴۰ مربی بسیج و ۱۰۰ نفر روحانی داریم؛ انواع دوره‌های تربیت و تعالی به مدت یک هفته برگزار می‌گردد و هر چهارشنبه نظامیان از اساتید اخلاق بهزه می‌برند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *