اسلایدر 21 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دانشجویان توان مقابله با جنگ نرم را دارند

آوای ورزقان:تنها دانشجو توان مقابله با جنگ نرم را دارد

به گزارش آوای ورزقان مراسم گرامیداشت روز دانشجو وهفته پژوهش به همت دانشگاه پیام نورواحد ورزقان در محل سالن اداره فرهنگ وارشاد این شهر برگزار شد.

در ابتدا علی عباسی رئیس دانشگاه پیام نور واحد ورزقان با حضور در جایگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین ۱۶آذر وهفته پژوهش را به همگان تبریک گفت وازبابت با تأخیر برگزار شدن این مراسم از حاضرین عذر خواهی کرد.

درادامه علی وفادار فرماندار ورزقان از رئیس دانشگاه پیام نور به خاطر برگزاری این مراسم تشکر کرد.و۱۶آذر وهفته پژوهش را به اساتید و دانشجویان تبریک گفت.وافزود؛نقش دانشجو از اوایل انقلاب و جنگ بسیار ارزنده بوده است چرا که دانشجو هرجا حضور داشته حضوری فعالانه و موثر بوده است.

فرماندار ورزقان،پیشرفت های علمی درهمه زمینه ها را حاصل زحمات دانشجویان واهالی علم دانست.وافزود؛ تنها دانشجویان صلاحیت دارند بر مسائل ومشکلات کشور برنامه ارائه نمایند.چرا که برنامه ها باید علمی وکارشناسی شده باشند.

وی درپایان افزود:دشمن همیشه در تلاش بوده از راه های مختلف بخصوص تهاجم فرهنگی ،دانشجو این قشر فعال جامعه را گمراه سازد ولی توفیق چندانی نداشته واکنون خود شما در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دارید و باید با تمام تلاش به مقابله با تهاجم فرهنگی از طریق فرهنگ ایرانی اسلامی بپردازید.

دیگر سخنران برنامه سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشم فرمانده سپاه ناحیه ورزقان بود،که با تبریک ۱۶آذر وهفته پژوهش در سخنانی به مسیری که انقلاب ازآغاز تاکنون طی کرده پرداخت ونقش دانشجویان را در طی این مسیر پرپیچ وخم  بسیار ارزنده وچشم گیر خواند.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان،دانشجویان را آینده سازان میهن اسلامی وادامه دهنده تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی  نامید.

سرهنگ پاسداربیت اله بنی هاشم گفت؛دشمنی آمریکا با مردم ودولت ایران  همیشه بوده و خواهد بود.وآمریکا هیچ گاه از این دشمنی دست بر نمی دارد واین را در طول تاریخ ثابت کرده است.وی در ادامه افزود:از آنجایی که دانشجویان روحیه استکبار ستیزی دارند. وامریکا نماد استکبار جهانی است  باید به مقابله با آن بپردازند چرا که تنها دانشجویان  توان مقابله باجنگ نرم و تهاجم فرهنگی را دارند.

وی در ادامه به وحدت تاکید کرد وگفت؛باید از تخریب یکدیگر در کشور دست برداریم.چرا که اگر وحدت نباشد پیشرفتی هم در کشور وجود نخواهد داشت.

ودر پایان برگزاری کرسی های آزاد اندیشی را در دانشگاه ها که از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته است را خواستار شد.

۱آوای ورزقان:تنها دانشجو توان مقابله با تهاجم فرهنگی را دارد

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *