بازنشری 07 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نمی‌دانم چه حکمتی دارد که به تیم‌های مشهد می‌بازیم/ بازی با ملوان بسیار حیاتی است

به گزارش آوای ورزقان“مهدی کیانی” بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با آناج در خصوص شکست تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار کرد: ما در مقابل سیاه جامگان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی مستحق شکست نبودیم.

وی ادامه داد: در این بازی بازیکنان ما از دقیقه یک تا نود تمام تلاششان را برای موفقیت تیم‌شان انجام دادند ولی اشتباهات داوری و خستگی ناشی از فشردگی بازی‌ها مزید برعلت شد تا نتیجه را واگذار کنیم؛ نمی‌دانم چه حکمتی دارد که به تیم‌های مشهدی می‌بازیم.

کاپیتان تراکتورسازی درباره علت افت تیمش در هفته‌های اخیر لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما در این چند هفته بازی‌های فشرده‌ای را انجام دادیم و طبیعی است که بازیکنان خسته باشند. اینجا مثل اروپا نیست که بازیکنان در فاصله کمتر بتوانند بخوبی ریکاوری کنند ولی با این حال ما از هیچ تلاشی برای سربلندی و موفقیت تراکتورسازی دریغ نخواهیم کرد.

وی بازی تیمش برابر ملوان را بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: ابتدا باید فوت مهرداد اولادی بازیکن با اخلاق فوتبال کشورمان و تیم ملوان را تسلیت بگویم و برایش طلب مغفرت می‌کنم. واقعا بازی سختی مقابل ملوان پیش رو داریم چرا که آنها در خطر سقوط هستند و می‌جنگند که از سقوط نجات یابند و ما هم به دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم و باید این بازی را با حمایت هواداران‌مان با برد پشت سر بگذاریم، به همین دلیل این بازی برای هر دو تیم بسیار حیاتی است.

کیانی در خاتمه در خصوص تصمیمش برای فصل بعد ابراز داشت: فعلا تمام تمرکزم روی سه بازی باقی مانده تراکتورسازی است که انشالله با موفقیت سپری شود و بعد از آن می‌توانم برای آینده ام تصمیم بگیرم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *