اسلایدر 10 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بسیجیان‌ توان بالایی در جنگ نرم دارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، پیش از ظهر امروز پنجشنبه مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان با حضور حجت الاسلام کاملی‌فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برگزار و حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری به عنوان مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان معرفی گردید.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان، حضور بیش از چهار سال حجت الاسلام، اسلام محمدزاده در کسوت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ورزقان را منشأ خیر و برکت برای شهرستان ورزقان خواند و اظهار داشت: مردم ولایتمدار و ولایت‌پذیر شهرستان ورزقان در دفاع از اسلام، آرمان‌های امام راحل، ارزش‌های انقلاب، پاسداری از خون شهدا و و لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب هموراه پای کاربوده و هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان ضمن قدر دانی از زحمات حجت الاسلام محمدزاده در سپاه ناحیه شهرستان ورزقان و آروزی توفیقات روز افزون برای وی، گفت: در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری نهایت همکاری را خواهیم داشت.

امام جمعه ورزقان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه در مقابل مسئولیت‌های که به ما واگذار می‌شود مسئولیم، خاطر نشان کرد: به دلیل جنگ نرمی که بر ما تحمیل می‌شود مشکلات فرهنگی در جامعه ما بیداد می‌کند.

وی گفت: بسیج توانمندی‌های بسیاری در جنگ نرم و فرهنگی دارد و بهترین افسران جنگ نرم بسیجیان‌اند.

حجت الاسلام مسعود مهدوی با اشاره به اینکه خواسته عده‌ای در داخل و خارج از کشور قرار نداشتن مقام معظم رهبری در جایگاهشان است، افزود: دشمنان نظام می‌خواهند یا رهبری نباشد و یا فردی به ظاهر انقلابی رهبر باشد، ولی به لطف خداوند رهبر انقلاب با تمام سختی و مظلومیت مردانه در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری نیز در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام محمدزاده در مسئولیت جدید، از مردم و مسئولین شهرستان برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در سطح شهرستان ورزقان یاری خواست.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *