اسلایدر 09 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دشمن برای حذف تفکر انقلابی در تلاش است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان با تاکید بر اینکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر بر اساس رفتار و اعمال آن‌ قوم، اظهار داشت: قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور در تمامی زمینه‌ها وابسته به بیگانگان بود و برای رفع کوچکترین نیاز دست به دامان مستکبرین می‌شد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور مستقل از نظر سیاسی در جهان است که گواه آن افزایش قدرت دفاعی کشور به دست دانشمندان داخلی علی رغم کارشکنی‌های بین المللی و مخالفت‌های شدید جبهه استکبار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به توان متخصصان داخلی در تولید موشک‌های دور برد و نقطه زن، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی از نظر نیروی انسانی کاربلد مشکلی ندارد و این چنین جوانانی در سایر زمینه‌ها نیز وجود دارند که باید به آن‌ها فرصت داده شود تا توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی افزود: نداشتن قدرت نظامی در دفاع از هویت سرزمینی و تمامیت ارضی کشور نشانگر ضعیف بودن است؛ چیزی که بارها در طول تاریخ به خاطر آن و از دست دادن بخش‌های از خاک کشورمان تحقیر شده ایم.

حسن کاملی فر با تاکید بر افزایش توان دفاعی کشور، اظهار کرد: اکنون جمهوری اسلامی در زمینه قدرت دفاعی به جایی رسیده که وقتی کماندوهای ارتش قدرت بزرگی چون آمریکا، چند متر به آب‌های سرزمینی کشورمان تجاوز می‌کنند نیروی دریایی جمهوری اسلامی آنان را در نزدیکی دو ناو هواپیما بر کشورشان با ذلالت هرچه تمام‌تر دستگیر می‌کند؛ موضوعی که برای اولین بار در تاریخ آمریکا اتفاق افتاده‌است.

وی با اشاره به نقش بسیار تاثیر گذار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان تصریح کرد: چهار دهه بعد از گذشت انقلاب اسلامی دشمن با مشاهده روحیه انقلابی و طراوت و شادابی این روحیه به مانند روز‌های نخستین انقلاب تلاش می‌کند رمزمامدگاری انقلاب یعنی همان تفکر انقلابی را حذف و نیروهای کمتر انقلابی و طرفدار غرب بر سر کار آیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن به دنبال تغییر رفتار مردم و مسئولین کشور در همه زمینه‌ها است و اینکه مردم در انتخابات علی رغم تاکید بر رأی دادن به لیست، به لیست معتمدین رأی نمی‌دهند این عمل نمونه بارز تغییر رفتار است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با شعارهای مختلفی نظیر اعتدال سعی در تغییر آرمان‌ها دارد، اظهار کرد: انشاا… اعتدال مطرح در کشور با اعتدال مد نظر دشمنان فرق خواهد داشت؛ چون آمریکا با شعار اعتدال سعی در منفعل کردن جمهوری اسلامی دارد.

حجت الاسلام کاملی‌فر تصریح کرد: هر ملتی که اتحاد، انسجام، بصیرت، ایثار، فداکاری داشته باشد ملت عزتمند و هر ملتی که اتحاد، انسجام، بصیرت، ایثار، فداکاری نداشته باشد ملت ضعیف و ذلیل خواهد بود؛ که این درس تاریخ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تقدیر از زحمات حجت الاسلام محمدزاده در خدمت به شهرستان و بسیجیان شهرستان تغییر پست‌های مختلف را امری طبیعی خواند و برای حجت الاسلام محمدزاده در مسئولیت جدید خود در سپاه ناحیه بستان آباد آرزوی موفقیت کرد.

وی با معرفی حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری به عنوان مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان، گفت: این عزیز به تازگی و بعداز سپری کردن دوره‌های مختلف به تازگی به خانواده سپاه استان اضافه شدند که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت در مسئولیت جدیدشان را دارم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *