بازنشری 10 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هواداران تراکتورسازی قضاوت ناحقی درباره من داشتند/ برای آسیایی شدن باید دو بازی بعدی را ببریم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، “امیر قلعه نویی” سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص بازی تیمش با ملوان اظهار داشت: بازی که ۶ گل داشته باشد مطمئنا بازی خوبی بوده است. ما خدا را شاکریم که پس از آن باخت بدی که مقابل سیاه جامگان داشتیم، در زمان خیلی کم توانستیم تیم را به شرایط آرمانی بازگردانیم.

وی ادامه داد: ملوان تیم بسیار تاکتیکی است و آرزو می‌کنم این تیم در لیگ برتر بماند، چون ملوان را دوست دارم و حیف است جای این تیم در لیگ خالی باشد؛ مطمئنا ملوان می‌تواند در لیگ برتر بماند.

سرمربی تراکتورسازان با اشاره به روند خوب تیمش، خاطرنشان کرد: ما خوشحالیم که تیم یازدهم را تحویل گرفتیم و الان، هم در آسیا و هم در لیگ برتر شرایط خوبی پیدا کرده‌ایم که از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

وی اذعان داشت: انشالله هواداران از ما راضی باشند و آن قضاوت ناحقی را که در این سه سال درباره من داشتند که معتقدم باعث آن کسان دیگری بودند را دیگر نداشته باشند.

قلعه‌نویی تأکید کرد: انشالله در دیدارهای باقی مانده خداوند کمک کند تا ما شرمنده مردم خوب آذربایجان نشویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خط دفاعی تیمش در مقابل ملوان راضی بوده است یا خیر، گفت: اصلا راضی نبودم، ۳ توپ روی دروازه ما آمد و دو گل دریافت کردیم که گل‌های بسیار ساده‌ای بود و نباید اینگونه گل بخوریم.

سرمربی تراکتورسازی در خاتمه در رابطه با شانس تیمش برای کسب سهیمه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: ما پس از بازی با الهلال دو فینال دیگر را در لیگ در پیش داریم که برای آسیایی شدن باید این دو بازی را ببریم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *