بازنشری 12 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هافبک تراکتورسازی در تیررس تیم قطری قرار گرفت/ فرار از سربازی با همبازی شدن با سرباز فراری!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، پس از درخشش سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا خبر می‌رسد این بازیکن مورد توجه تیم الشحانیه قطر قرار گرفته است.

روزنامه قطری الرایه این خبر را اعلام کرده و همچنین عنوان داشته است که مسئولان این باشگاه در تلاش برای تمدید قرارداد مهرداد پولادی بازیکن ایرانی تیم خود هستند؛ الشحانیه در این فصل توانسته است از لیگ دسته دوم به لیگ ستارگان قطر – لیگ برتر – صعود کند.

این درحالی است که رفیعی خدمت سربازی خود را در تیم تراکتورسازی می‌گذراند و بر اساس آخرین اخبار، از زمان سربازی این بازیکن یک فصل دیگر نیز باقی مانده است؛ با این حال معلوم نیست که آیا این بازیکن می‌تواند حین خدمت سربازی لژیونر شود یا خیر؟

گفتنی است؛ رفیعی بدون شک یکی از ارکان موفقیت تراکتورسازان در لیگ قهرمانان آسیا بوده است؛ او در بازی نخست با الجزیره به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و در دیدار برگشت تراکتورسازان با پاختاکور که از حساسیت بالایی برخوردار بود، پس از اینکه در نیمه دوم به میدان آمد، سرنوشت بازی را با عملکرد درخشان خود به سود نماینده فوتبال کشورمان تغییر داد.

ناگفته نماند تراکتورسازی در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با ۱۲ امتیاز از ۵ بازی خود به عنوان تیم صدرنشین صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است. شاگردان قلعه نویی سه شنبه در آخرین بازی خود در دور گروهی درحالی در عمان به مصاف الهلال عربستان خواهند رفت که این بازی برای سرخ پوشان تبریز جنبه تشریفاتی دارد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *