استانی 13 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تراکتورسازی ایران- الهلال عربستان؛ تیرخلاص در زمین بی‌طرف

به گزارش آوای ورزقان به نقل از فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی مقابل الهلال عربستان در دیدار رفت صعود و سرگروهی‌ خود را در لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد تا بازی فردا( سه‌شنبه) برای این تیم تشریفاتی شود. با این حال قلعه‌نویی و شاگردانش می‌دانند که تکرار پیروزی رفت مقابل حریف پرمدعای عربستانی چقدر  به آنها روحیه مضاعفی خواهد داد تا آنها با اعتماد به نفس بیشتری در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.

از سوی دیگر تراکتورسازی در لیگ برتر ایران هم یکشنبه باید در دیداری حساس و تعیین کننده به مصاف استقلال برود. به همین دلیل شاید قلعه‌نویی نیروی تیمش را تقسیم کند و در بازی با الهلال با ترکیبی جدید تیم تراکتورسازی را در آسیا به میدان بفرستد.

شاگردان قلعه‌نویی در صورت پیروزی مقابل الهلال با ۱۵ امتیاز مقتدرانه صعود خواهند کرد و ممکن است زمینه صعود تیم پاختاکور ازبکستان را هم فراهم کنند، اما مساوی یا شکست تراکتورسازی  در این بازی باعث می‌شود که الهلال از این گروه صعود کند. البته قلعه‌نویی شاید نیمی از ذهنش درگیر مسابقات لیگ برتر ایران و بازی یکشنبه با استقلال باشد و نیم دیگرش متوجه دیدار با الهلال.

این مسابقه سه‌شنبه ساعت ۱۹  در مسقط عمان برگزار خواهد شد. این بازی با رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در کشور سوم برگزار شود.

جدول گروه C

۱- تراکتورسازی ۱۲ امتیاز

۲- الهلال عربستان ۸ امتیاز

۳-پاختاکور ازبکستان ۷ امتیاز

۴- الجزیره قطر یک امتیاز

انتهای پیام/ر

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *