اسلایدر 13 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

حال ناخوش پر ترددترین جاده ورزقان و مردمی که چشم به همت مسئولین دوخته‌اند

آوای ورزقان:حال ناخوش پر ترددترین جاده ورزقان و مردمی که چشم به همت مسئولین دوخته‌اند

به گزارش سرویس چند رسانه‌ای پایگاه خبری آوای ورزقان وبلاگ انعکاس ورزقان شهرستان ورزقان نوشت: جاده های مواصلاتی شهرستان ورزقان در مقایسه با سایر جاده های استان از وضعیت چندان مناسبی برخوردار نیستند و علاوه بر کیفیت پایین آسفالت جاده ها و وجود چاله ها باعث ضرر و زیان فراوان به خودروها شده و تا کنون در خصوص عملیات اساسی بهسازی و آسفالت جدید جاده ها اقدام نشده است.

وضعیت نامناسب و ناگوار جاده خواجه – ورزقان موجب انتقادات گسترده شهروندان از مسئولین ذیربط شده است. با نگاهی به آمار سال گذشته متوجه خواهیم شد، که بیشتر حوادث که منجر به فوت شده، در همین جاده رخ داده است.

ترک خوردگی های فراوان و لکه گیری های زیاد که باعث ناهموار شدن جاده شده است، وجود اختلاف ارتفاع جاده با حاشیه در برخی مسیرها، کم عرض بودن و کمبود حفاظ جاده ای و نبود تابلوهای کافی در پیچ ها، نبود سامانه روشنایی و فرسودگی آسفالت جاده ها، باعث استهلاک ماشین های عبوری از این جاده، خصوصا وسایل نقلیه بین شهری شده است.

یکی از کارمندان شاغل در ورزقان که هر روز از این مسیر تردد می کند به انعکاس ورزقان می گوید : مسیر خواجه – ورزقان بدترین شرایط را دارد و آسفالت این نقطه از استاندارد لازم برخوردار نیست، به گفته وی رسیدگی به وضعیت نامطلوب این مسیر از خواسته های مردم، رانندگان و مسافران این جاده است.

البته قابل ذکر است این جاده دو طرفه در حال تبدیل شدن به بزرگراه است که این پروژه اکثر اوقات تعطیل یا نیمه تعطیل می باشد بنابراین با وضعیت کنونی که این پروژه دارد نباید زیاد به تکمیل این بزرگره  در چند سال آینده دل بست.

به همین خاطر جاده دو طرفه و وضع موجود مسیر خواجه – ورزقان، در انتظار همت مسئولین نشسته است.

در زیر تصاویری از اوضاع نامناسب این جاده را مشاهده کنید:

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

جاده ورزقان

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *