بازنشری 14 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تراکتورسازی ۱ – ۲ الهلال؛ شکست سرخ پوشان در دیدار تشریفاتی/ تراکتور مانع از صعودِ سعودی‌ها نشد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم مسابقات، تیم تراکتورسازی تبریز راس ساعت ۱۹ امروز سه شنبه در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف الهلال عربستان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد.

در این بازی که برای نماینده کشورمان جنبه تشریفاتی داشت، تراکتورسازی با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره مقابل حریف عربستانی خود قرار گرفت اما نتوانست نمایش درخشانش را در بازی رفت تکرار کند و در نهایت با باخت میدان را ترک کرد.

در نیمه اول الهلال کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ توسط سالم الدوساری به گل رسیده و یک بر صفر پیش افتاد. این گل روی غفلت مدافعان تراکتور و با ضربه مهاجم الهلال به سمت مخالف دروازه اخباری به ثمر رسید.

شاگردان قلعه نویی پس از این گل به خود آمده و بازی را در دست گرفتند اما تا پایان نیمه نخست نتوانستند گل خورده را جبران کنند و این نیمه را با شکست راهی رختکن شدند.

برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم تراکتورسازی شروع طوفانی داشت و خیلی زود گل خورده را پاسخ داد. فرزاد حاتمی که در آغاز این نیمه جایگزین فردین عابدینی شده بود با ضربه سر توپ را برای نانگ مهیا کرد و این بازیکن نیز از پشت محوطه جریمه با ضریه‌ای سرضرب و دیدنی دروازه الهلال را فرو ریخت و کار را به تساوی کشاند.

الهلال که با این نتیجه حذف می‌شد و چیزی برای از دست دادن نداشت، به حملات خود افزود و در دقیقه ۷۰ به گل دوم رسید. آلمیدا مهاجم برزیلی این تیم که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود، در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شده و با ضربه‌ای دور از دستان اخباری، دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

در ادامه تلاش تراکتورسازان برای به تساوی کشاندن بازی ثمری نداشت و سرخ پوشان در نهایت این بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کردند.

بدین ترتیب شاگردان قلعه نویی که پیش از این بازی صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین قطعی کرده بودند، با شکست دور گروهی را به پایان رساندند.

در دیگر بازی این گروه که به صورت همزمان برگزار می‌شد، پاختاکور در خانه با ۳ گل از سد الجزیره امارات گذشت اما با این وجود نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

در جدول گروه سوم تراکتورسازی با ۱۲ امتیاز و الهلال عربستان با ۱۱ امتیاز به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و تیم‌های پاختاکور ازبکستان  با ۱۰ و الجزیره امارات نیز با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم گروه قرار گرفته و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

قضاوت این بازی را کیم جونگ هیوک از کره جنوبی بر عهده داشت که در طول بازی دو بار دست به جیب شده و به عبدالله عطیف از الهلال و سینا عشوری از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازی ایران: محمد رضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، خالد شفیعی، سینا عشوری، ایوب کلانتری، فردین عابدینی (فرزاد حاتمی)، شاهین ثاقبی (سروش رفیعی)، آگوستو سزار و آلویس نونگ (سعید آقایی).

سرمربی: امیر قلعه نویی

الهلال عربستان: فهد الثانیان، دیاگو، تائه هی کواک، عبداله الزواری، محمد جحفلی، یاسر الشهرانی (آیلتون آلمیدا)، کارلوس ادواردو (سعود الکریری)، نواف العبید، سلمان الفرج، سالم الدوساری، عبداله عطیف (خالد الکعبی).

سرمربی: جورجیوس دونیس

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *