اسلایدر 15 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جامعه کارگری موتور محرک اقتصادی مقاومتی است

آوای ورزقان: جامعه کارگری موتور محرک اقتصادی مقاومتی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از کارگران نمونه مجتمع معدنی مس سونگون شهرستان ورزقان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز بعثت پیامب اکرم(ص)، اظهار داشت: دین اسلام برای کار و کارگر ارزش و اهمیت خاصی قائل است.

وی دستان کاگران را دستانی بسیار ارزشمند توصیف کرد که چرخ‌های اقتصاد نظام را به چرخش درآورده‌ و برای افزایش اقتدار اقتصادی کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: یکی از فاکتورهای اقتدار هر کشوری، قدرت اقتصادی است که باید طبق فرموده رهبری با تمامی توان برای تحقق اقتصاد مقاومتی بدون وابستگی به دیگر قدرت‌ها تلاش کرد.

وی با تأکید بر اینکه فساد، رانت و باندبازی افت‌های بزرگ اقتصادی در کشوراند، خاطر نشان کرد: بیکاری جوانان از دردهای جامعه امروز است و متاسفانه این مشکل در شهرستانی چون ورزقان علی رغم تمامی ظرفیت‌هایی که دارد به وضوح قابل لمس است.

حجت الاسلام مهدوی ابراز امیدواری کرد: با توسعه صنایع معدنی، بهبود وضعیت گردشگری و جذب سرمایه گذار در زمینه‌های مختلف مشکل بیکاری در شهرستان ورزقان مرتفع گردد.

بیمارستان و داروخانه تأمین اجتماعی در ورزقان راه اندازی شود

سرپرست فرمانداری ورزقان نیز در این همایش اظهار کرد: با وجود خدمات بسیار ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان ورزقان، نیاز است برای افزایش رفاه عمومی در سطح شهرستان بی وقفه تلاش کرد که این حداقل وظیفه یک مسئول شهرستانی است.

وی با اشاره به انتقال مواد خام معدنی از معدن مس سونگون به مس کرمان و ادامه مراحل تولید در این استان، خاطر نشان کرد: آبادی کرمان و هرگوشه از خاک عزیز ایران اسلامی آبادی ماست ولی آبادی ورزقان نیز آبادی کشور و ماست پس شایسته است برای توسعه و آبادانی این شهرستان بیش از پیش تلاش کنیم.

صابر تقویمی تصریح کرد: رعایت نکردن قانون ریشه بسیاری از مشکلات موجود کشور است چرا که هرکس قانون را صادره به مطلوب می‌کند و هرجایی برخلاف منافعش باشد به آن عمل نمی‌کند.

وی به دلیل اینکه اکثریت مردم شهرستان را قشر کارگری تشکیل می‌دهند خواستار راه اندازی بیمارستان و داروخانه تأمین اجتماعی در این شهرستان شد.

 

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *