اسلایدر 17 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سپاه ادامه دهنده عاشورا و خار چشم استکبار است/ سستی مسئولین کشور، آمریکا را جری‌تر می‌کند

آوای ورزقان: سپاه ادامه دهنده عاشورا و خار چشم استکبار است/ سستی مسئولین کشور آمریکا را جریح‌تر می‌کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در  خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ورزقان با اشاره به میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: نام گذاری روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار بسیار به جا و شایسته بوده است؛ چراکه امام حسین(ع) با نثار جان خود از دین اسلام پاسداری نمودند.

وی گفت: سپاه و بسیج ادامه دهنده راه امام حسین(ع)‌ و بازوان پر توان مقام معظم رهبری هستند که در هر عرصه‌ای که حضور داشته‌اند، موفق بوده‌اند.

خطیب نماز جمعه ورزقان، با تاکید بر اینکه امام راحل با بینش و آینده نگری خاص خودشان، فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس و مردمی را صادر کردند، خاطر نشان کرد: قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا و همپیمانش، بدین جهت است که سپاه خار چشم استکبار و تیری بر قلب دشمنان نظام و اسلام است.

وی دستاوردهای سپاه را در افزایش قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر خواند و تصریح کرد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم و مسائل فرهنگی گام‌های بسیار موثری را برداشته است و از سازمان‌های پیشتاز در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

امام جمعه ورزقان اظهار کرد: نقش بسیج سازندگی در بازسازی‌های بعد از زلزله سال ۹۱ در شهرستان ورزقان، به ویژه بازسازی مساجد بسیار پر رنگ بوده و این نهاد گام‌های موثری نیز در تحقق اقتصاد مقامتی در شهرستان ورزقان برداشته است.

وی با اشاره به هفته معلم، رسالت معلم و فعالین در حوزه آموزش و پرورش را در روشنگری برای قشر جوان و نوجوان بسیار خطیر ارزیابی کرد و افزود: فضای مجازی و آسیب‌های آن باید دغدغه معلمین باشد و برای کاهش خطرات آن در نوجوانان و جوانان باید تمام توان خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام مهدوی، ملت ایران را ملتی مقتدر خواند و گفت: تلاش‌های آمریکا برای محدود کردن رزمایش‌های ایران اسلامی به ویژه در خلیج فارس ناشی از برخی سستی‌ها از سوی مسئولین کشور است که آمریکا را جریح‌تر کرده است.

و در پایان با دعوت مردم برای همکاری با شهرداری ورزقان در جهت توسعه و آبادانی هرچه بیشتر شهر، بر توسعه و احداث مراکز تفریحی در شهر ورزقان تأکید کرد.

در پایان نمازجمعه این هفته شهرستان ورزقان حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه ورزقان، حجت الاسلام محمودی مسئول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان را به عنوان امام جمعه موقت شهرستان معرفی کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *