بازنشری 21 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ماشین سازی با جشنواره گل در تبریز جشن صعود گرفت/ پایان حسرت ۲۰ ساله سبزقبایان

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با برتری پرگل خانگی برابر مس رفسنجان در هفته سی و هفتم لیگ دسته یک، صعود خود را به رقابت‌های لیگ برتر قطعی کرده و در تبریز جشن گرفت.

شاگردان خطیبی که امروز سه شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به مصاف مهمان کرمانی خود رفته بودند، نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم طوفان به پا کرده و با گلباران حریف خود، جشن صعود گرفتند.

ابتدا امین قاسمی نژاد در دقیقه ۵۰ از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه تیم مهمان را فرو ریخت و ماشین سازی را یک بر صفر پیش انداخت.

در ادامه این سجاد بیرانوند بازیکن مس رفسنجان بود که در دقیقه ۷۱ به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا با این گل بخودی ماشین سازی اختلاف را دو برابر کرده و خیال خود را از پیروزی در این بازی راحت کند.

این پایان کار نبود و یوسف سیدی به فاصله ۴ دقیقه از گل دوم، سومین گل ماشین سازی را وارد دروازه مس رفسنجان کرد و این بازی در نهایت با همین نتیجه خاتمه یافته و تیم ریشه دار فوتبال آذربایجان به دو دهه حسرت هوادارانش برای صعود به سطح اول رقابت‌های کشور پایان داد.

البته تیم مس رفسنجان در این بازی در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهدی اسلامی سنگربان ماشین سازی ضربه حمید نعمتی را مهار کرد تا مهمان از رسیدن به گل تساوی و بازگشت به بازی ناکام بماند.

در جدول رده بندی لیگ دسته یک ماشین سازی با این پیروزی ۶۳ امتیازی شده و با تثبیت رده دوم خود در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌ها، به لیگ برتر فوتبال صعود کرد. تیم مس رفسنجان نیز ۵۵ امتیازی مانده و اندک شانس خود را برای صعود از دست داد.

همچنین گفتنی است در دیگر دیدار این هفته که بصورت همزمان برگزار می‌شد، تیم پیکان تهران با نتیجه ۲ بر یک میزبانش مس کرمان را شکست داده و قهرمانی خود را در این رقابت‌ها قطعی کرد.

لازم به ذکر است شاگردان خطیبی در هفته پایانی این مسابقات هفته آینده در دیداری تشریفاتی به مصاف گل گهر سیرجان خواهند رفت. این دیدار روز دوشنبه – ۲۷ اردیبهشت ماه – در سیرجان برگزار خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *