اسلایدر 25 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ضرورت ایجاد پایانه مسافربری در ورزقان/ راه نامناسب دلیل توسعه‌نیافتگی ورزقان

آوای ورزقان: ضرورت ایجاد پایانه مسافربری در ورزقان/ راه نامناسب دلیل توسعه‌نیافتگی ورزقان

DSCF4385به گزارش آوای ورزقان، صابر تقویمی در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان با تاکید برضرورت ایجاد پایانه مسافربری در این شهرستان، افزود: نبود مرجع ساماندهی باعث شده خودروهای پلاک شخصی اقدام به مسافربری غیر قانونی بین شهری و روستایی نموده و هرزمان بخواهند قیمت حمل مسافر را افزایش دهند.

وی گفت : با عتوجه به حضور میهمانان و گردشگران در این شهرستان معمولا افراد فرصت طلب با قیمت چند برابر مردم را به شهرستان‌های دیگر حمل می کنند و این امر مورد نارضایتی مردم می شود.

سرپرست فرمانداری ورزقان نیاز حمل و نقل این شهرستان را، داشتن خودروهای دارای مجوز پلاک عمومی مسافر بری بین شهری _ ایجاد پایانه مسافر بری حمل و نقل و پلیس راه در جاده خواجه – ورزقان و ورزقان – اهر اعلام کرد.

امام جمعه ورزقان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه شهرستان ورزقان، مکانی مناسب و مستعد برای سرمایه گذاری است راه دسترسی نامناسب را از جمله دلایل عدم توسعه شهرستان ورزقان برشمرد.

وی گفت: شهرستان ورزقان ظرفیت های مهم معدنی و گردشگری زیادی برای توسعه و اشتغال دارد که متاسفانه نبود راه مناسب باعث شده سرمایه گزاران رغبت چندانی برای سرمایه گزاری در این منطقه نداشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر نقش بسیار مهم مسائل فرهنگی در توسعه، اظهار داشت: جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان ورزقان باید با شکوهی خاص و مشارکت تمامی ادارات و نهادهای شهرستان برگزار گردد.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *