اسلایدر 27 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

یادواره شهدای ارسباران برگزار می شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از ایرنا، فرماندار خداآفرین در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت یادواره شهدای ارسباران گفت: هویت و شخصیت نظام جمهوری اسلامی با شهادت و ایثارگری عجین شده و همه ما مکلف به حفظ این هویت هستیم.
وی مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدای ارسباران را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان دانست و افزود: برگزاری این یادواره پلی است که می تواند بین نسل جوان امروز و نسلی که برای اقتدار و امنیت و آرامش کشور از خون خود گذشته اند برقرار شود.
فرماندار خداآفرین ایجاد دبیرخانه دائمی یادواره شهدای ارسباران در شهرستان اهر را ضروری دانست و بر رعایت سادگی، پرهیز از تشریفات، صرفه جویی و استفاده بهینه از اعتبارات، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای اطلاع رسانی و انعکاس برگزاری یادواره تاکید کرد.
صابر تقویمی سرپرست فرمانداری شهرستان ورزقان نیز پیشنهاد کرد: برای ایجاد بنایی به عنوان یادمان شهدای ارسباران با همکاری همه شهرستان های واقع در منطقه ارسباران برنامه ریزی انجام شود.
ابراهیم فریاد خواه فرماندار هوراند نیز در این جلسه با بیان اینکه حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی وظیفه همگانی است، گفت: تاثیرات تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های بومی و محلی بسیار سریعتر از برنامه ریزی های منطقه ای است.
چهارمین یادواره گرامیداشت ۱۲۰۰شهید ارسباران ساعت ۱۷تا ۱۹سوم خرداد ماه سال جاری در مسجد شهرک جانانلوی شهرستان خداآفرین با حضور مردم ولایتمدار و رزمندگان دفاع مقدس از شهرستان های خداافرین، اهر، کلیبر، هوراند و ورزقان برگزار می شود.
پیشتر این یادواره در شهرستان های اهر ،کلیبر و ورزقان برگزار شده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *