استانی 29 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حابجایی در مراتب کاندیداها قطعی شد

به گزارش آوای ورزقان، پس از انتشار خبرهایی در دو هفته اخیر درباره بازشماری آراء حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یک منبع آگاه به خبرنگار مهر اطلاع داد که با اتمام بازشماری، تغییر در نتیجه انتخابات این حوزه و جابجایی دو نفر از نامزدها قطعیت یافته است.

در مرحله اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفندماه سال گذشته، مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی از حوزه انتخابیه تبریز به مجلس راه یافتند و هشت نامزد دیگر برای رقابت به مرحله دوم رفتند که پس از برگزاری انتخابات این مرحله در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه امسال، به ترتیب اسامی «زهرا ساعی، محمدحسین فرهنگی، شهاب‌الدین بی مقدار و علیرضا منادی سفیدان» به عنوان منتخبان تبریز در مرحله دوم اعلام شد.

اما در هفته های اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال بازشماری آراء این حوزه و جابجایی علیرضا منادی با محمداسماعیل سعیدی (نماینده فعلی تبریز و نفر پنجم در انتخابات مرحله دوم) مطرح شد؛ دلیل این بازشماری نیز اختلاف ۱۰۶ تایی آراء این دو نامزد و اعلام برخی تشکیک‌ها بود.

در نهایت، یک منبع آگاه اطلاع داد که بازشماری آراء حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات هفته گذشته انجام شده و در نتیجه آن، آراء کسب شده توسط سعیدی ۴۰۰ رای بیشتر از منادی شده است.

بر این اساس، قرار است نظر هیات نظارت به زودی به شورای نگهبان اعلام شود.

منبع: مهر

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *