تولیدی 30 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هنر ابزار امروز استکبار علیه هویت ملی کشورها است

آوای ورزقان: هنر ابزار امروز استکبار علیه هویت ملی کشورها است

به گزارش آوای ورزقان، مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی شعر و موسیقی روستایی با موضوع مدح و منقبت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ورزقان با حضور پرشور مردم، مسئولین و هنرمندان برگزار شد.

امام جمعه ورزقان در این مراسم هنر را یکی از عوامل ماندگاری عاشورا برشمرد و اظهار داشت: متأسفانه اکنون استکبار از شعر و موسیقی به عنوان ابزاری علیه هویت ملی کشورها استفاده ‌می‌کند و با تمام قوا به جنگ فرهنگی با جمهوری اسلامی ‌می‌آید.

حجت الاسلام مسعود مهدوی بر آگاه سازی اقشار مختلف مردم در قالب شاخه‌های مختلف هنر تأکید کرد و افزود: باید با جهت دهی به هنر در راستای تحقق کمال انسانی و عمل به مواضین اسلام ناب محمدی گام برداشت.

مجتبی صادقی نیز در این جشنواره با اشاره به شرکت بیش از ۱۰۵ اثر در هر دو بخش شعر و موسیقی از ۲۰ شهرستان استان آذربایجان شرقی، کیفیت آثار ارائه شده به جشنواره را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان ورزقان تصریح کرد: آثار ارسالی به اولین جشنواره استانی شعر و موسیقی روستایی در دو مرحله توسط هیئت داوران بررسی و در نهایت آثار برگزیده معرفی شده‌اند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *