اسلایدر 31 اردیبهشت 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حمایت تولید داخلی انتظار مردم از دولت است/ دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت محکوم است/ تاثیر برجام بر معیشت مردم را نشان دهید

آوای ورزقان: انتظار مردم از دولمردمت حمایت از تولید است/ دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت محکوم است/ تاثیر برجام بر معیشت مردم را نشان دهید

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان با اشاره به دوم خرداد سالروز میلاد امام زمان(عج) و تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، از برگزاری جشن‌های مختلف در شهرستان به مناست نیمه شعبان خبر داد و اظهار داشت: همت شهرداری و شورای شهر در تزئین شهر، امسال نسبت به سال‌های گذشته می‌بایست بیشتر باشد.

وی گفت: یادواره شهدای ارسباران همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری در شهرستان خداآفرین برگزار می‌شود که حضور اهالی شهرستان به ویژه خانواده‌های محترم شهدا در این یادواره بسیار شایسته است.

خطیب نماز جمعه ورزقان تصریح کرد: آمریکا از همان سال‌های نخستین انقلاب و از سال ۵۹ زمانی که منافع خود در ایران را برباد رفته دید؛ محدویت‌های اقتصادی گوناگونی علیه جمهوری اسلامی اعمال نموده است که همان محدویت‌ها منجر به اعمال تحریم‌های کنونی بر علیه انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: عده‌ای در داخل کشور راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در توافق با آمریکا می‌دیدند و حال باید از این افراد پرسید اکنون که برجام شکل گرفته اوضاع اقتصادی و معیشت مردم چه فرقی با دوران قبل از برجام داشته است.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: اگر در زمان مذاکره و قبل از توافق رهبر انقلاب با برجام مخالف می‌کردند عده‌ای در داخل کشور مخالفت رهبری را مانع حصول توافق می‌دیدند اما اکنون که برجام شکل گرفته، آن‌هایی که ادعای گشایش در زندگی مردم را داشتند بیایند و ثمرات برجام را نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از توافق صورت گرفته نه تنها آمریکا تحریم‌های ظالمانه را علیه جمهوری اسلامی برنداشته، بلکه به بهانه‌های نظیر حقوق بشر به دنبال تشدید فشارها برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی است.

مهدوی خاطر نشان کرد: دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت محکوم است چرا که بهائیت ریشه انگلیسی دارد و فرقه‌ای ضاله(گمراه) است. اما همین دیدار از سوی دختر یکی از مسئولین ارشد نظام و اعلام اینکه حقوق بشر در خصوص بهائیت رعایت نمی‌شود باید دید به چه دلایلی صورت گرفته است.

خطیب جمعه ورزقان با اشاره به فیش‌های حقوق چند ده میلیونی برخی از مسئولین رده بالای کشور، اظهار داشت: مگر این افراد چه کار بزرگی انجام داده‌اند که این چنین حقوقی دریافت کنند و در طرف مقابل با افزایش وام ازدواج از سه به ۱۰ این همه کارشکنی صورت گیرد.

وی میزان واقعی بیکاری بر اساس برخی آمارهای غیر رسمی را ۱۵ میلیون نفر برشمرد و مشکل اشتغال کشور را استفاده نکردن از ظرفیت‌های موجود و عدم ایجاد شغل‌های جدید عنوان کرد و افزود: انتظار مردم از دولت رفع مشکلات موجود و حمایت از تولید است.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *