تولیدی 04 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولت ذهنیت خود را در جهت توسعه ورزقان تغییر دهد/ شرکت مس از سرمایه‌های ورزقان برای مردمش هزینه کند

آوای ورزقان: دولت ذهنیت خود را در جهت توسعه ورزقان تغییر دهد/ شرکت مس از سرمایه‌های ورزقان برای مردمش هزینه کند

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی صبح امروز در آئین افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای امیر کبیر ورزقان اهدایی موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز،  اظهار داشت: اینکه این چنین موسساتی به فکر مردم مناطق محروم هستند جای تقدیر و تشکر دارد و بنده از طرف خودم و مردم ورزقان از این اقدام نوع دوستانه موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ورزقان زادگاه مردمانی بسیار با استعداد است، گفت: تاریخ گواه استعداد مردمان ورزقان است و امیدواریم در این مدرسه انسان‌های با استعداد‌ بیشتری پرورش و به خدمت همنوعان خود درآیند.

امام جمعه ورزقان احداث مدرسه توسط یک موسسه خیریه در ورزقان را اقدامی بسیار شایسته دانست و گفت: شایسته‌تر این بود که مجتمع معدنی مس سونگون از سرمایه‌های مردم ورزقان برای خودشان هزینه کند و این چنین مدرسه‌هایی در نقاط مختلف شهرستان ورزقان احداث کند.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر کار خاصی از سوی دولت در شهرستان ورزقان صورت نگرفته، بنابرین خواسته مردم ورزقان و خواهش ما تغییر دید مسئولین استان به ویژه شخص استاندار در جهت توسعه نسبت به شهرستان ورزقان است.

مهدوی احداث بزرگراه خواجه – ورزقان را مهمترین خواسته مردم ورزقان دانست و ایفای نقش معدن و باشگاه مس سونگون ورزقان در مسائل اجتماعی و فرهنگی را خواستار شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در مراسم با اشاره به اینکه توسعه با علم و دانش ممکن می‌شود، اظهار داشت: زمینه‌ سازی برای ایجاد شغل‌های بیشتر می‌بایست زیر بنای تمامی امور باشد.

محمد صادق پورمهدی افزود: موسسه حمایت از مستمندان تبریز در احداث این پروژه ثابت کرد که واگذاری امور به مردم می‌تواند موجب کاهش زمان و هزینه‌های انجام کار شود.

هنرستان فنی و حرفه‌ای امیرکبیر در زیر بنایی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با ۱۲ کلاس آموزشی و پنج کلاس کارگاهی بعد از زلزله سال ۹۱ ورزقان توسط موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز در شهر ورزقان ساخته شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *