اسلایدر 11 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فضای مجازی در جامعه حقیقی تاثیر گذار و یک حقیقت است/ بخش خاروانا باید از خدمات معدن سونگون بهره‌مند شود

آوای ورزقان: فضای مجازی در جامعه حقیقی تاثیر گذار و یک حقیقت است/ بخش خاروانا باید از خدمات معدن سونگون بهره‌مند شود

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش خاروانای شهرستان ورزقان امر به معروف و نهی از منکر را مسئله‌ای فرهنگی و نیازمند فرهنگ سازی‌های بهتر دانست و اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی به دلیل رعایت نکردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: اعتقاد به فرهنگ دینی باعث کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد که حفظ اعتقاد جوانان نسبت به مسائل دینی در این زمینه بسیار موثر خواهد بود.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان ورزقان با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، فضای مجازی را یکی از خطرناک‌ترین عرصه‌ها برای تضعیف اعتقاد جوانان برشمرد و خاطر نشان کرد: دغدغه‌های رهبر انقلاب نسبت به اهمیت فضای مجازی در جامعه و لزوم کنترل این فضا، نشانگر اهمیت فضای مجازی و تاثیر گذاری آن بر افکار عمومی به ویژه نسل جوان است.

وی ارائه محتوای ایرانی اسلامی همراه با دارا بودن جذابیت‌های مورد نظر نسل جوان را از جمله‌ راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در زمینه فضای مجازی عنوان کرد و افزود: فضای مجازی بر عکس نامی که دارد در جامعه حقیقی بسیار تاثیر گذار و یک حقیقت غیرقابل انکار است.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: برای حفظ و ادامه حیات انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و اکنون نیز ریخته می‌شود که همگی ما در برابر این خون‌ها مسئولیم؛ گرچه با فداکاری رزمندگان جبهبه مقاومت و مدافعان حرم در شرایط بسیار ناامن منطقه و جهان از امنیت کامل برخورداریم ولی نباید فراموش کرد که دشمن هرلحظه در فکر نفوذ است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی وحدت را لازمه موفقیت هرکاری دانست و راه حل خلاصی شهرستان ورزقان از مشکلات موجود و حرکت به سوی توسعه را داشتن وحدت رویه در بین مسئولین عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه حق بخش خاروانا است که از خدمات و کمک‌های مجتمع معدنی مس سونگون ورزقان بهره‌مند شود، گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان و بر اساس توافق اولیه با شرکت مس آذربایجان مقرر شده است تا تمامی برنامه‌های فرهنگی ادارات و نهادها در این شورا مطرح و پس از تصویب برای اجرا به شرکت مس ارجاء داده شود.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان روزه خواری به بهانه کار و فعالیت در برخی روستاهای شهرستان را منکر و کاری بسیار ناشایست دانست و خواستار برخورد با روزه خواران در ملاء عام شد.

 

محمد عبدالهی بخشدار خاروانا نیز در این جلسه اهالی بخش خاروانا را مردمانی با فرهنگ کهن و غنی دانست و خاطر نشان کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی در بخش خاروانا به همت و توسط مردم بخش به صورت خود جوش اجرا می‌شود.

در پایان این جلسه از سوی امام جمعه ورزقان حسینی فرمانده حوزه فجر خاروانا به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر بخش خاروانا معرفی شد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *