اسلایدر 12 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کمبود فضاهای شاد عمومی دلیل گسترش فضاهای شاد خصوصی است

آوای ورزقان: احداث بزرگراه خواجه-ورزقان نیازمند اراده جمعی در شهرستان است

صابر تقویمی ظهر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزقان، در خصوص کمبود فضاهای تفریحی برای عموم مردم گفت: این یک حقیقت است  که ما با کمبود فضاها و برنامه های تفریحی شاد، عمومی مواجه هستیم که این موضوع باعث گسترش ویلا سازی عمومی در اراضی زراعی و منابع طبیعی با تفکر ایجاد فضاهای خصوصی شادی شده است.

وی گفت: برخی کمبود‌ها و محدودیت‌ها در استفاده از مکان‌های شاد عمومی باعث شده تا بیشتر مردم به فکر اجاره، خرید و یا ساخت مکان‌های شاد خصوصی باشند که گسترش ویلاها نمود اصلی مکان‌های شاد خصوصی است.

سرپرست فرمانداری ورزقان دلیل برخی معظلات اجتماعی جامعه را وجود مکان‌های خصوصی شادی دانست و خاطر نشان کرد: از بین رفتن منابع طبیعی و هدر دادن سرمایه‌های در دست مردم در جاهای غیر ضرور از جمله تبعات گسترش ساخت مکان‌های خصوصی شاد است که اگر این منابع در جایی مثل تولید و اشتغال به کار گرفته می‌شدند اقتصاد کشور را متحول می‌کردند.

وی گفت: باید مسئولین ارشد کشور برای از میان برداشتن این مشکل تدابیری را اتخاذ نمایند.

تقویمی خواسته مردم شهرستان را  توجه و ایجاد امکانات تفریحی توسط باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان در شهرستان عنوان کرد و افزود: ضمن تشکر از آقای مهندس حاج آقازاده مدیر عامل محترم شرکت مس طبق توافقات انجام گرفته مقرر شده‌ مسئولین امور جوانان و ورزش شهرستان زیر نظر فرمانداری برنامه‌های مد نظر خود را ارائه و شرکت مس این برنامه‌ها را عملیاتی کند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *