استانی 18 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولتمردان اکنون از برجام رو برگردانند منفعت می‌کنند/ در نتیجه تعامل با آمریکا ایران در صدر کشورهای حامی تروریسم قرار گرفت/ برجامِ دولت تکرار مذاکرات سال ۸۲ است

به گزارش آوای ورزقان، احمدعلیرضا بیگی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس دهم با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: امام خامنه‌ای معتقدند مشکلات با نگرش انقلابی قابل حل است و با نگاه به بیگانگان نمی‌توان مسایل را برطرف کرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب مجلس و دولت را به همدلی دعوت کردند اما صریحا گفتند این به معنای عدم انتقاد و مطالبه‌گری نیست، اگر مجلس ریل‌گذاری نکند دولت در حل معظلات ناکام مانده و به موفقیت دست نخواهد یافت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای درس عبرتی برای دولتمردان بود، ابراز کرد: مسئولین دولتی زمانی مشکلات را برمی‌شمردند و به خاتمه یافتن مذاکرات ربط می‌دادند، آنان دچار اشتباه محاسباتی شدند و اکنون برجام پاسخگوی خواسته‌های ملت ایران نیست.

وی متذکر شد: هرچه زودتر از برجام رو برگردانیم باز هم منفعت است، مقامات دولتی در این یک سال باقیمانده باید مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهند و با مدیریت انقلابی به جنگ مشکلات بروند.

 

 

این نماینده مجلس دهم دشمنی آمریکا با ایران را تمام نشدنی دانست و عنوان کرد: این همه حرف از تعامل با غربی‌ها زدیم اما رفتار لبخندآمیز ما با آمریکا ثمره‌ای جز قرار گرفتن در صدر کشورهای حامی تروریسم نداشت و آمریکایی‌ها همچون گذشته به ایران اتهامات واهی زدند.

وی افزود: مسئولین باید در اهداف انقلاب و اندیشه‌های امام تامل کرده و در برخی اقدامات خویش بازنگری نمایند، برجام در واقع تکرار وقایع سال ۸۲ بود لذا امیدواریم کسانی که از مذاکرات ۱۳ سال قبل درس نگرفته‌اند از رفتارهای اخیر آمریکایی‌ها عبرت بگیرند.

بیگی خواستار در اولویت قرار گرفتن مسایل اقتصادی شد و توضیح داد: ما امروز از آسیب‌های اجتماعی حرف می‌زنیم و معتقدیم بیکاری در این مباحث دخیل است لکن شاهد اقدام عملی نیستیم؛ وقتی رهبر انقلاب می‌گویند شرمندگی من از جوانی که دست خالی به خانه می‌رود، کمتر نیست مسئولین باید وارد عرصه شوند.

وی اضافه کرد: این حرف‌ها یک فرد معمولی نمی‌زند و ما شاهد اندوه رهبر کشورمان هستیم؛ بهتر است دولتمردان در این مدت زمان باقیمانده به جای چشم دوختن به برجام، با تکیه بر توانایی‌های داخلی بخشی از مشکلات را حل کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *