استانی 23 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آزادی یکی از اعضای دستگیر شده شورای شهر با وثیقه و بدون صدور کیفرخواست

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، از دیروز خبر آزادی المیرا خاماچی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز که در اواخر سال ۱۳۹۴ به اتهام ارتشاء دستگیر و بازداشت شده بود، در فضای مجازی منتشر شد.

بعد از انتشار این خبر، علی صفری، مسئول روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی ضمن تکذیب خبر آزادی عضو بازداشت شده اعلام کرد که همچنان ۱۹ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداری این شهر در بازداشت به سر می برند و هیچ یک از آنها  آزاد نشده اند و تنها تعداد ۱۰ نفر از پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری تبریز که بازداشت شده بودند، با قرار وثیقه میلیاردی آزاد شده اند و پرونده آنها تحت بررسی و رسیدگی است.

اما بعد از تایید و تکذیب های چندباره در مورد آزاد شدن المیرا خاماچی، رئیس شورای شهر تبریز در گفت و گو با خبرنگار آناج، تاکید کرد که یکی از اعضای دستگیر شده  با وثیقه و بدون صدور کیفرخواست آزاد شده است.

دبیری افزود: حتی به لحاظ قانونی امکان حضور این عضو شورای شهر در جلسه شورا نیز وجود دارد، هر چند این موضوع  دلیلی بر احتمال حضور وی در جلسات شورا نیست.

شورای اسلامی و شهرداری کلان شهر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری تبریز از اواخر سال گذشته با چالش دستگیری شماری از اعضای و مدیران مدیریت شهری به اتهام رشوه و تبانی مواجه بوده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *