استانی 27 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ولخرجی روابط عمومی شهرداری برای برنامه تبریزیم / برنامه ای که رابطه مردم با شورا و شهرداری را بهبود نمی بخشد

به گزارش آوای ورزقان، داوود امیر حقیان عضور شورای شهر کلانشهر تبریز در گفت و گو با آناج با بیان این مثال که “چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است” افزود: شهردار تبریز با وضعیت فعلی خود نیازی ندارد که هزینه های دیگر دستگاه ها را تأمین کند.

وی تبریز با بیان اینکه این برنامه رابطه بین مردم و شورا را بهبود نمی بخشد افزود: برآیند و خروجی این برنامه به هیچ عنوان مناسب حال مردم شهر تبریز نبوده و درست نیست که از پول مردم به این امر هزینه شود.

این عضو شورای شهر کلانشهر با اشاره به اینکه این برنامه به صورت مستقیم مشغول تبلیغات است، اظهار کرد: متاسفانه کیفیت محتوایی خوبی نیز نداشته و صرفا برای پر کردن وقت است؛ مهم تر اینکه حرف مردم و اعضای شورای شهر تبریز در این برنامه زده نمی شود.

وی سپس گفت: این برنامه تلوزیونی توسط روابط عمومی شهرداری تبریز تهیه می شود و باید برای توقف پخش آن درصورت عدم افزایش تولید محتوا اقدام کرد.

این عضو شورای شهر تبریز همچنین از امضاء و ارایه طرح دو فوریتی با امضاء ۱۰ عضو این نهاد برای توقف برنامه “تبریزیم” روابط عمومی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: شنیده ام که بالای دو میلیارد تومان برای این برنامه توسط روابط عمومی شهرداری تبریز پرداخت شده است که به نظرم هدر رفت و ولخرجی است چرا که این برنامه فایده ای برای شهر ندارد.

وی به عدم تشکیل جلسه فوق العاده شورای شهر در روز سه شنبه اشاره کرد و گفت: به قدری مسائل شورا پیچیده شده است که هر علتی را برای عدم تشکیل جلسه می توان پیش بینی کرد.

امیر حقیان خاطر نشان کرد: نمی توان به صورت قطعی گفت که این غیبت ها و عدم تشکیل جلسه برنامه ریزی شده باشد ولی به احتمال زیاد این غیبت ها به صورت عمدی نبوده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *