اسلایدر 01 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فعالیت بیش از ۴۰ مبلغ برای ماه رمضان در ورزقان

آوای ورزقان: فعالیت بیش از 40 مبلغ برای ماه رمضان در ورزقان

حجت الاسلام سید حجت سیدی صبح امروز سه شنبه هم زمان با سالرزو صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای ورزقان؛ فعالسازی ۱۳ خانه قرآنی در روستاهای شهرستان، دو خانه قرآنی در شهر ورزقان و یک موسسه قرانی در شهرستان را با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف، برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن و جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان را از جمله فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان ورزقان عنوان کرد.

وی با اشاره به اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهرستان در تمامی مناسبت‌ها به ویژه در ماه‌های محرم و رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان امسال بیش از ۴۰ مبلغ در شهرستان فعالیت دارند که در میان آن‌ها پنج نفر مبلغ اعزامی از قم نیز حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورزقان تصریح کرد: بیش از ۸۵ هیات عزاداری در شهرستان ساماندهی و زیر نظر سازمان تبلیغات مشغول به فعالیت هستند و با توجه به شرایط فرهنگی منطقه، هیأت‌های عزاداری شهرستان در ۹۰ درصد موارد به دور از خرافه گری هستند.

وی با اشاره به حضور روزانه روحانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و ساماندهی مبلغین، آموزش کارکنان دولت و آموزش مداحان را همراه با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن از جمله برنامه‌های آموزشی این نهاد در شهرستان ورزقان برشمرد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *