تولیدی 03 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کمک ۲۸۰ میلیونی مردم ورزقان به جبهه مقاومت در سه ماهه اول سال

آوای ورزقان: کمک 280 میلیونی مردم ورزقان به جبهه مقاومت در سه ماه اول امسال

به گزارش آوای ورزقان، سرهنگ پاسدار موسی صفی امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان ورزقان، هدف استکبار را از بین بردن خط مقاومت برشمرد و اظهار داشت: مخالفت با اسرائیل و پشتیبانی از جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از جمله دلایل نا امن کردن سوریه توسط استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه هدف استکبار از بین بردن انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی تفکری است که منحصر به مرزها نیست و در سایر کشورها گسترش یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان پشتیبانی از مدافعان حرم و جبهه مقاومت را یک وظیفه اسلامی و انسانی دانست و عنوان کرد: در سه ماهه اول امسال میزان کمک جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی از  شهرستان ورزقان برای جبهه مقاومت ۲۸۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: این میزان کمک در سه ماهه اول امسال در منطقه محرومی چون ورزقان نشانگر عشق و عرق مردم ولایتمدار این خطه به اهل بیت(ع) است.

دبیر ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان ورزقان تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل برداشت محصول در شهرستان را پیش رو داریم مسئولین و روحانیون می بایست توجیهات لازم را در بین اقشار مختلف مردم در ارتباط با کمک به جبهه مقاومت انجام دهند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *