بازنشری 08 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تراکتور فقط به من و ادینیو خلاصه نمی‌شود/ امیدوارم همراه با پرشورها قهرمان ایران شویم

به گزارش آوای ورزقان، کرار جاسم محمد بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با آناج ابتدا در خصوص بازگشت مجددش به تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازهم به تراکتور بازگشتم و از این اتفاق نیز بسیار خوشحالم چرا که من روزهای خوبی را در این تیم داشتم و امیدوارم بازهم آنها را تکرار کنم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد و از اینکه این هواداران را دوباره می‌بینم و کنار آنها خواهم بود، خوشحال‌تر از قبل هستم.

هافبک – مهاجم عراقی تراکتورسازان در خصوص شرایط تیم جدیدش هم گفت: به اعتقاد من بازیکنان بسیار خوبی در تراکتور دور هم جمع شده‌اند اما با این حال هنوز در اول کار هستیم و از الان نمی‌توان در مورد آینده سخن گفت.

 

 

وی در مورد اظهار نظر مربی تیمش که عنوان کرده است “تراکتورسازی با کرار و ادینیو ویران کننده خواهد بود”، نظر خود را اینگونه بیان داشت: از ادینیو شناخت دارم و می‌دانم که بازیکن بسیار خوب و توانمندی است اما باید بگویم تراکتور فقط به من و ادینیو خلاصه نمی‌شود و ما یازده بازیکن در زمین خواهیم داشت که قطعا همه بازیکنان برای موفقیت ترکتور تلاش خواهند کرد.

کرار در پایان ابراز امیدواری کرد امسال برای نخستین بار با تراکتورسازی بتواند قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده و جام قهرمانی را همراه با پرشورها بالای سر ببرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *