بازنشری 09 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازی ایران – قطر با کی روش تسویه حساب می کنیم/ کی روش ۴۰ میلیون هوادار را از دست داد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاج با صبر و درایت مثال زدنی قول داد در این باره حق پرسپولیس و رضائیان را محفوظ دارد و به تماشاگران اطمینان داد این موضوع ارتباطی به اختلاف نظر کی روش و برانکو ندارد.

هواداران پرسپولیس معتقدند:طارمی و رضائیان برای پرسپولیسی ها بازیکنان منفوری به حساب می آیند و از تاج به دلیل اینکه فرصتی را قرار داد تا رو در رو با هواداران پرسپولیس صحبت کند تشکر کردند اما وعده دادند روز بازی با قطر در ورزشگاه آزادی از خجالت کی روش در می آیند را که آنها وی را عامل جدایی رضائیان و طارمی می دانند و ناکامی احتمالی پرسپولیس را از چشم کی روش می بیننم.

این در حالی است که هر اتفاقی در دیدار ایران و قطر می تواند فوتبال ما را از رسیدن به جام جهانی محروم کند و باید دید تاج در مورد موضوع فسخ قرارداد چه تصمیمی کمی گیرد و آیا مرجعی برای رسیدگی به این تخلف(البته به زعم برخی هواداران)وجود دارد یا خیر؟

روز های سختی را برای کی روش و رضائیان رقم می زنیم و روز بازی با قطر روز حمایت از سر مربی تیم و ۲ بازیکن خیانتکار نیست و این ۳ نفر را آماج شعار های هواداران قرار خواهند گرفت ما تیم ملی را دوست داریم اما سر مربی تیم ملی برای ما ارزشی ندارد،کی روش باید بداند حمایت ۴۰ میلیون هوادار را از دست داد و همه چیز برای ما و کی روش تمام شده است.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *