بازنشری 12 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تمام بخش‌های بیمارستان ورزقان هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود

به گزارش آوای ورزقان، صابر تقویمی صبح امروز در حاشیه بازدید از تنها بیمارستان ۲۴ تختخوابی ورزقان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تنها بخش اورژانس ساختمان بیمارستان علامه جعفری ورزقان که در اوایل سال ۹۲ افتتاح‌شده به مردم خدمات ارائه می‌کند و بقیه بخش‌ها راکد مانده که ضروری است، همه بخش‌های آن برای ارائه خدمات درمانی به جمعیت ۵۸ هزار نفری شهرستان هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

تقویمی ادامه داد: با وجود چندین هزار کارگر در معادن حساس این شهرستان و تردد ماشین‌آلات سبک و سنگین در جاده‌ها که بعضی مواقع شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی هستیم فعالیت کامل بخش‌های بیمارستانی در این شهرستان نیازی ضروری است.

کار احداث بیمارستان ۲۴ تختخوابی ورزقان از سال ۸۶ آغاز شده بود که در هفتم اردیبهشت ۹۲ با صرف ۳٫۵ میلیارد تومان با پنج اتاق عمل افتتاح شد که با گذشت سه سال از افتتاح آن تنها بخش اورژانس آن راه‌اندازی شده است.
البته ازدیگر معایب این بیمارستان نبود راه ارتباطی مناسب است که این امر موجب رنجش مردم و مراجعان به بیمارستان ورزقان شده و مردم ۵۸ هزار نفری شهرستان در هنگام مراجعه به بیمارستان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *