استانی 15 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فوتبالم را مدیون فراز کمالوند هستم/ فنرباغچه با ذخیره‌هایش هم فنرباغچه است

به گزارش آوای ورزقان، مسعود ابراهیم زاده بازیکن جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با آناج ابتدا در خصوص بازگشتش به تبریز و پیوستن به جمع آبی پوشان، اظهار داشت: من فوتبالم را از تبریز شروع کردم و به نوعی به فوتبال شهرم احساس دین می‌کردم.

وی ادامه داد: دو فصل پیش بنا به دلایلی از تراکتورسازی جدا شدم و به سایپا رفتم و از آنجایی که فوتبالم را مدیون فراز کمالوند هستم امسال تصمیم گرفتم تا با ایشان کار کنم.

بازیکن بومی آبی‌پوشان تبریز تصریح کرد: فصل پیش هم از گسترش پیشنهادی به دستم رسید که متاسفانه باشگاه سایپا رضایتنامه‌ام را صادر نکرد و در نهایت امسال باتوجه به اینکه بازیکن آزاد بودم در اولین تماس آقای کمالوند بدون اتلاف وقت به تبریز آمدم و از این که بازهم به شهرم برگشتم خوشحالم.

وی درباره تیم امسال گسترش فولاد هم تصریح کرد: خوشبختانه در تیم گسترش فولاد بازیکنان جوان و باتجربه‌ای در کنار هم جمع شده‌اند و با کادر فنی خوبی که داریم انشالله امسال قدرت خود را به فوتبال ایران نشان خواهیم داد.

ابراهیم زاده در خصوص اردوی تیمش در ترکیه و بازی برابر فنرباغچه نیز گفت: با تصمیم کادرفنی برای آمادگی پیش فصل به ترکیه آمدیم و تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم. طبق برنامه سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت که یکی از آن‌ را برابر فنرباغچه انجام دادیم و بازی خوبی هم از آب درآمد. این تیم ۴-۵ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت ولی فنرباغچه با ذخیره‌هایش هم فنرباغچه است.

این بازیکن در پایان کسب سهمیه آسیا را هدف اصلی تیمش در فصل پیش رو معرفی و خاطرنشان کرد: هر تیمی تلاش کند و از موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده ببرد مطمئنا به اهداف خود خواهد رسید. ما هم به عهدی که با گسترش فولاد بستیم، پایبندیم و انشالله با کمک خداوند و حمایت هواداران‌مان به هدف‌مان که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، خواهیم رسید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *