اسلایدر 21 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هدف دشمن نفوذ به حریم خانواده‌ها است

آوای ورزقان: هدف دشمن نفوذ به حریم خانواده‌ها است

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در تجمع با شکوه مدافعان حریم حجاب و عفاف در ورزقان با تاکید بر اینکه مهمترین عنصر شخصیتی زن عفت و پاکدامنی است، افزود: بی حجابی و بدحجابی انسان، چه مرد و چه زن مقدمه‌ای برای بی عفتی است.

وی برگزاری تجمع سراسری خانواده‌ها با عنوان مدافعان حریم خانواده را به دلیل وجود خطراتی دانست که در کمین خانواده‌های ایرانی با فرهنگ اسلامی قرار دارد.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: بعد از برجام عده‌ای غرب‌گرا در تلاش برای برقراری رابطه با غرب هستند و سعی دارند فرهنگ مد نظر غرب را در جامعه نهادینه سازند.

وی با انتقاد از برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی در برخی شهرها و رواج بد حجابی در شهرهای گردشگری کشور، گفت: فتنه‌ها و آزادی مطرح از سوی دشمن با هدف به انحراف کشاندن جوانان و خانواده‌ها به منزله شروع مبارزه سرنوشت ساز برای دفاع از حریم خانواده‌ها است.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه باید از نفوذ به حریم خانواده، این نهاد مقدس جلوگیری شود، خاطر نشان کرد: شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و اجتماعی با توجه به استفاده‌های نادرستی که از آن‌ها می‌شود برای خانواده‌ها به ویژه جوانان سمی کشنده است.

وی جدی گرفتن تربیت کودکان از سنین پائین با مد نظر داشتن فرهنگ ایرانی اسلامی را ضروری برشمرد و عنوان کرد: باید برنامه‌های ارزشی در دستور کار نهادهای فرهنگی قرار گیرد تا خوراک فرهنگی غنی در اختیار نسل‌های بعدی انقلاب قرار گیرد.

امام جمعه ورزقان افزود: شهرستان ورزقان به لحاظ رعایت عفاف و حجاب از شهرستان‌های نمونه استانی است که باید با برنامه ریزی مناسب در جهت حفظ و گسترش این فرهنگ غنی کوشا بود.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان نیز در این تجمع ضمن خیرمقدم گویی به حاضران، ورزقان را شهرستانی با فرهنگ غنی اسلامی معرفی کرد و اظهار داشت: مردم ورزقان امروز با حضور باشکوه خود ثابت کردند که در دفاع از فرهنگ اسلامی و بومی خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی تصریح کرد: باید در روزهایی که گردشگران برای بازدید از مناطق گردشگری به شهرستان سفر می‌کنند تدابیری اتخاذ شود که برخی رفتارهای نا متعارف گردشگران بر فرهنگ عمومی شهرستان تاثیر نگذارند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *