استانی 21 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امیدوارم تجمع امروز “دفاع از حریم خانواده” غبار کسالت را از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی بزداید

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، درپی حضور گسترده مردم و زنان محجبه در تجمع دفاع از حریم خانواده، فرمانده سپاه عاشورا با ارسال پیامی به تحریریه خبر آناج مراتب تشکر خود را از مردم دیندار آذربایجان اعلام کرد.

بسمه تعالی
باری پروردگار متعال را سپاسگزارم که توفیق مجاهدت برای ارزشهای والای الهی را دوباره به همه مردم غیرتمند و دیندار و ولایتمدار آذربایجان ارزانی نمود تا در همایشی ارزشی، در سالروز گرامیداشت روز حجاب و عفاف بر تحکیم بنیان خانواده پافشاری نموده و نجابت مردمان آذربایجان را به رخ همگان بکشند.

این تجمع باشکوه باید سرآغاز مطالبه ای فراگیر از متولیان فرهنگی و اجتماعی برای تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه باشد.

تجمع امروز نشان داد که قاطبه مردم آذربایجان همچنان بر باورهای دینی خود ملتزم هستند و هجمه سنگین استکبار جهانی نتوانسته اعتقادات ریشه دار ایشان را متزلزل نماید.

اینجانب به عنوان سربازی کوچک در میان مردم بلند طبع و حسینی آذربایجان و تبریز خالصانه و خاضعانه برای حضور باشکوه مردم در تجمع امروز قدردانی کرده و امیدوارم این تجمع غبار کسالت را از دستگاه ها و نهاد های فرهنگی بزداید.

در پایان توفیقات همگان را از درگاه خداوند منان خواهانم.

سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان
فرمانده سپاه عاشورا

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *