اسلایدر 25 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شورای نگهبان ضامن بقای نظام است/ شرکت ملی مس مردم آذربایجان را سرکار گذاشته است

آوای ورزقان: شورای نگهبان ضامن بقای نظام است/ شرکت ملی مس مردم آذربایجان را سرکار گذاشته است

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان، با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی، اظهار داشت: بزگترین خدمت نظام جمهوری اسلامی حمایت از محرومان با سازمان‌های نظیر بهزیستی و تامین اجتماعی است.

وی عملکرد تامین اجتماعی ورزقان در یکی دو سال اخیر را قابل قبول خواند و خواستار انتقال حق بیمه کارکنان و کارگران مجتمع و شرکت‌های اقماری معدن مس سونگون به شعبه تامین اجتماعی شهرستان شد.

خطیب جمعه ورزقان با اشاره به ۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان، خاطر نشان کرد: شورای نگهبان با انجام وظایفی چون بررسی و نظارت‌های خود در زمان انتخابات و نظارت بر مصوبه‌های مجلس؛ ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی پیگیری فیش‌های حقوق نجومی از سوی دولت و اطلاع رسانی به مردم را خواستار شد و افزود: اینگونه  اقدامات به دلیل اینکه برخی از مردم درآمد بسیار پایینی دارند و یا حتی برخی اکنون محتاج نان شب خانواده خود‌اند محکوم است.

امام جمعه ورزقان تغییر سیاست برخی کشورهای منطقه در خصوص جبهه مقاومت را ناشی از ایستادگی و پیروزی‌های جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: در آینده نزدیک با برچیده شدن داعش در منطقه و بازگشت تروریست‌ها به کشورهایشان، کشورهای حامی تروریسم دچار بحران خواهند شد.

وی گفت: یک سال از عمر برجام می‌گذرد و علی رغم اینکه جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرده است آمریکا از عمل به تعهداتش شانه خالی می‌کند.

حجت الاسلام مهدوی خاطر نشان کرد: علی رغم برخی جو سازی‌های داخلی اتفاق خاصی از قِبَل برجام در کشور صورت نگرفته است و می‌توان گفت: مهم‌ترین دستاورد برجام جری تر شدن دشمن و افزایش خواسته‌های نا مشروع‌اش است.

وی انتظار مردم ورزقان از شرکت ملی مس را کمک به توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: شرکت ملی مس به مسائل شهرستان ورزقان کاملاً بی توجه است و با تأسیس شرکتی به نام مس آذربایجان که هیچ گونه قدرت تصمیم گیری ندارد مردم را سرکار گذاشته است.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *