بازنشری 26 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گسترش فولاد توان خود را در تورنمنت بابل نشان داد/ دربی قدیمی تبریز جذابیت خاصی خواهد داشت

به گزارش آوای ورزقان، مرتضی اسدی در گفت‌وگو با آناج ابتدا در خصوص حضور تیمش در تورنمنت چهارجانبه شهدای مدافع حرم بابل اظهار داشت: برگزاری این تورنمنت کار ارزشی و خوبی بود که از طرف باشگاه خونه به خونه و مسئولین شهر بابل انجام شد.

وی ادامه داد: بازی‌های خوبی را در این جام انجام دادیم و با توجه به اینکه قبل از این جام در ترکیه هم اردوی مناسبی را برپا کرده بودیم و بدن‌مان حالت سنگینی به خود گرفته بود اما با انجام دو بازی در این تورنمنت محک خیلی جدی پیش از رقابت‌های لیگ برتر خوردیم.

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره تیم‌های حاضر در این تورنمنت نیز تصریح کرد: تیم‌های که مقابل ما قرار گرفتند واقعا تیم‌های خوب و قدری بودند و از کیفیت بالایی برخوردار بودند سپاهان و خونه به خونه کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی داشتند که خدا را شکر برابر این تیم‌ها بچه‌های ما توان خودشان را نشان دادند.

وی در مورد عملکرد قدرتمند خط دفاعی تیمش در بازی‌های تدارکاتی با بیان اینکه در نتیجه‌گیری تیم همه بازیکنان داخل زمین نقش دارند، خاطرنشان کرد: وقتی تیمی گل نمی‌خورد به معنای این نیست که حتما خط دفاع قوی دارد بلکه همه بازیکنان حاضر در زمین در این موفقیت نقش دارند و همچنین در هافبک و حمله هم همین‌طور است و گلی که می‌زنیم ثمره زحمات دفاع تا حمله است ولی خدا را شکر در دو بازی که در جام شهدا انجام دادیم، عملکرد قابل قبولی داشتیم.

اسدی درخصوص قرعه کشی لیگ‌برتر هم یادآور شد: قرعه نسبتا سختی داریم ولی سه بازی پشت‌سرهمی که در تبریز داریم این یک حسن برای ما محسوب می‎‌شود و می‌توانیم امتیازات لازم را در این بازی‌ها بدست بیاوریم.

این بازیکن در پایان دربی قدیمی تبریز (تراکتورسازی-ماشین‌سازی) را دربی جذاب پیش‌بینی کرد و گفت: خوشحالم از این‌که امسال آذربایجان سه تیم در لیگ‌برتر دارد و قطعا بعد از سال‌ها انجام این دربی جذابیت خاصی خواهد داشت. هر دو تیم نفرات توانمندی را جذب کرده‌اند که امیدوارم موفق ظاهر شوند و در دربی نیز هواداران هر دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *